Opony caloroczne sa ok

Data: 2012-01-16 10:00:01
Autor: J.F
Opony caloroczne sa ok
Użytkownik "to"  napisaÅ‚ w wiadomoÅ›ci grup
Kiedyś pisałem, że kupiłem do tdika opony całoroczne (GY). No i wreszcie
była okazja pojeździć po śniegu i lodzie. Powiem tak -- do auta
wykorzystywanego raczej delikatnie i raczej tylko w mieście rewelacja,
zero problemów z przyspieszaniem, hamowaniem czy skręcaniem na śniegu.
Raz mnie postawiło lekko bokiem przy 120 km/h, ale lekka kontra
wystarczyła.
Także mogę spokojnie polecić. ;) Oczywiście do mocniejszych aut to się
raczej nie nadaje.

A bezposrednie porownanie z zimowkami miales ?
Moze w tych warunkach i zimowki sie nei nadaja :-)

J.

Opony caloroczne sa ok