Opony chinskie

Data: 2009-06-04 12:56:48
Autor: kamil
Opony chinskie

"Rafał E36" <123123123@wp.pl> wrote in message news:h06q46$ogv$1atlantis.news.neostrada.pl...
Witam wszystkich.

Mam pytanko, czy ma ktos z Was moze kupował chinskie opony, potrzebuje cos taniego do e36 i wyszukałem taką ofertę na allegro :

http://www.allegro.pl/item641992532_215_45r17_wanli_s1088_270km_h_wanlishop_promocja.html

Czy nie będzie problemów z wyważeniem?
Jak z wytrzymałością takiej opony na prędkosc (1,8 i max 180 km/h )
Czy nie rozpadnie mi się to podczas jazdy - wiem że pytanie trochę zaczepne ale takie myśli mi też do głowy przychodzą.

Jak ktos jeździ na chińskich oponach proszę o opinię.

Z taniej chinszczyzny dobrze ponoc sprawuja sie Durun. Ja zalozylem do auta AWD Firestony SZ90 (sporo tansze niz firmowe Bridgestone) z ciekawosci i musze przyznac, ze latwo tylkiem na mokrym zarzucic, a to w sumie sa dosc dobre opony. Po tym balbym sie jezdzic samochodem RWD na jakichkolwiek chinskich produktach oponopodobnych za 1/2 ceny konkurencji ze sredniej polki.

Pozdrawiam
Kamil

Opony chinskie