Opony chinskie

Data: 2009-06-05 16:24:21
Autor: Amir
Opony chinskie

Mam pytanko, czy ma ktos z Was moze kupował chinskie opony, potrzebuje cos taniego do e36 i wyszukałem taką ofertę na allegro :

http://www.allegro.pl/item641992532_215_45r17_wanli_s1088_270km_h_wanlishop_promocja.html

moje tak smierdza zimowe ze w piwnicy musialem w specjalne worki zapakowac
i guma po 1 sezonie sparciala chcialem tanie to mam :)

z oponeo.pl

nigdy wiecej przez internet opon

po otrzymaniu kompletu okazalo sie ze wywazyc sie nie da bo tak wielka niedowaga na jednej opole

do oponeo sie nie dowdzwinilem jednak na emaila natychmiast odpisali
i wymienili ale wsylka w jedna strone to moj koszt i klopot,

generalnie moze nie wyszedlem na - bo opona ok 100zł netto do astry II

ale wole dac 30zl wiecej i miec spokoj

Opony chinskie