Opony do Focusa

Data: 2010-06-22 20:23:10
Autor: kml
Opony do Focusa

U偶ytkownik "Senipla" <alpines@wpowietrzu.dwa.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci news:hvnmnu$k15$1news.onet.pl...
Witam
Czy kto艣 z szanownych grupowicz贸w mia艂 moze doczynienia z D臋bica Presto+ D-134 195/60R15 88 H
Szuka艂em opinii ale nie wiele znalaz艂em

Uniroyal Rain Expert. Pomy艣l o nich. Zapewne s膮 nieco dro偶sze, ale w deszczu s膮 naprawde dobre. Mamy w dw贸ch samochodach Uniroyale i s膮 naprawd臋 ok.

kml

Data: 2010-06-28 20:09:32
Autor: nalesnik
Opony do Focusa
kml wrote:
Uniroyal Rain Expert. Pomy艣l o nich. Zapewne s膮 nieco dro偶sze, ale w deszczu s膮 naprawde dobre. Mamy w dw贸ch samochodach Uniroyale i s膮 naprawd臋 ok.

Dzi臋ki za hinta. Te偶 szukam opon do focusa, kt贸re b臋d膮 dobrze zachowywa膰 si臋 na mokrym.
Rozwa偶a艂em
  - vredestein hi-trac i sportrac,
  - dunlop sp sport fastresponse
  - nexen n2000 / n3000 (nazwa nexen nic mi nie m贸wi wi臋c te raczej odpadaj膮)

--
pozdr
nalesnik

Data: 2010-06-28 22:45:15
Autor: kml
Opony do Focusa

U偶ytkownik "nalesnik" <mu5k@o2.o2.o2.o2.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci news:i0aoee$1fu$1news.onet.pl...
kml wrote:
[...]

Mog臋 poleci膰 Rallye 680 i RainExperta - je偶dz臋 sprawdza艂em, jest git. Na suchym jest normalnie, ale na mokry jest bardzo dobrze. Odprowadzenie wody naprawde wydajne. Cena w netcar.pl te偶 niczego sobie ;)

kml

Opony do Focusa