Opony do draga

Data: 2009-03-22 01:05:54
Autor: Maverick
Opony do draga
Witam szanowne grono.
Wlasnie sie przymiezam do wymiany opon w drag starze 650. Chcial bym jakies porzadne. Rozwazalem mozliwosc zakupu uzywek jakiejs lepszej firmy lub czeskich zamienikow dunlopa. Jakie jest wasze zdanie o uzywanych oponach w choperze? Szczerze powiedziawszy troche sie obawiam zakladac uzywki nawet w bardzo dobrym stanie, bo w koncu ktos z jakiegos powodu je jednak wyrzucil. Chyba nikt nie wyrzuca bez powody dobrych opon?
Pozdrawiam
Mav

Data: 2009-03-22 00:47:51
Autor: nightwatch77
Opony do draga
Jeśli coś jest zbyt piękne aby było prawdziwe, to pewnie właśnie takie
jest.

Data: 2009-03-22 08:47:33
Autor: Sławek
Opony do draga
Maverick <art6@[usun]wp.pl> napisał(a):
[...]

Nie musisz kupowac uzywanych, kup opony nowe lecz tzw. lezakowane, czyli z data produkcji z przed kilku lat. Takie opony sa znacznie tansze a przy spokojnej, "czoperowej" jezdzie raczej nie odczujesz roznicy w stosunku do nowych.

Data: 2009-03-22 11:20:58
Autor: Maverick
Opony do draga

Użytkownik "Sławek " <slawek_xj.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:gq4tv5$49r$1inews.gazeta.pl...
[...]

A gdzie takie leżakowane kupi? Byłem u trzech oponiarzy i żaden mi nic takiego nie proponował, Tylko nowe i to na zamówienie, albo używki i to też nie na juz a za jakiś czas.
Pozdrawiam
Mav

Data: 2009-03-22 13:04:24
Autor: Sławek
Opony do draga
[...]

Ja zwykle kupowalem na motobajzlu.

Data: 2009-03-22 14:20:01
Autor: Kuczu
Opony do draga
Maverick pisze:
[...]

1. Nicka se zmien bo jeden Maverick juz tu jest od dawna. A on by takich durnych pytan nie zadawal.
2. Czesto mozna kupic dobre uzywki "po gwozdziu" bo sie poprzedni wlasciciel naczytal na preclu ze po gwozdziu sie wyrzuca.

--
Kuczu
LOUD PIPES SAVE LIVES !!

Data: 2009-03-22 09:29:54
Autor: piotrek.franczak
Opony do draga
On 22 Mar, 14:20, Kuczu <p.kuczyn...@jim-satnet.pl> wrote:
Maverick pisze:

> [...]
> bardzo dobrym stanie, bo w koncu ktos z jakiegos powodu je jednak wyrzucil.
> Chyba nikt nie wyrzuca bez powody dobrych opon?

Kiedys pytalem sie na grupie wlasnie o oponki do XVS 650. Poszperaj w
archiwum. Lepiej chyba kupic uzywki niz tanie nowki.  A ja glupi
kupilem oponki Heidenau za ok 600zl (z wymiana). Strasznie twarde
gowno, slizga sie potwornie.

--
Pozdrawiam,
Piotrek F.

Data: 2009-03-23 21:05:31
Autor: Maverick
Opony do draga

1. Nicka se zmien bo jeden Maverick juz tu jest od dawna. A on by takich durnych pytan nie zadawal.

A dzieki za sugestie, zaraz zmienie nicka. Na swoje usprawiedliwienie mam tylko to ze przelecialem pobieznie grupe i nie rzucil mi sie w oczy ten nick :) Tak przy okazji jednak pragne dodac od siebie ze nie ma durnych pytan, sa tylko glupie odpowiedzi :) (bez urazy)

-- Kuczu
LOUD PIPES SAVE LIVES !!
Harley Davidson FXR-C

Data: 2009-03-24 09:57:11
Autor: Jasio
Opony do draga

Użytkownik "Maverick" <art6@[usun]wp.pl> napisał w wiadomości news:gq8qjd$3kh$1nemesis.news.neostrada.pl...

:) Tak przy okazji jednak pragne dodac od siebie ze nie ma durnych pytan, sa tylko glupie odpowiedzi :) (bez urazy)

A czy jak stanę na torach, a rękoma złapię za trakcję to pojadę jak tramwaj?

--
Jasio
vfr vx etz

Data: 2009-03-24 11:01:11
Autor: vandorf
Opony do draga

Użytkownik "Jasio" <bylystudent@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:gqaapp$5uv$1inews.gazeta.pl...

A czy jak stanę na torach, a rękoma złapię za trakcję to pojadę jak tramwaj?

a sięgniesz ??
vandorf

Data: 2009-03-24 10:10:19
Autor: Jasio
Opony do draga

Użytkownik "vandorf" napisał w wiadomości news:gqab1g$7ek$1inews.gazeta.pl...

Użytkownik "Jasio" napisał w wiadomości news:gqaapp$5uv$1inews.gazeta.pl...

A czy jak stanę na torach, a rękoma złapię za trakcję to pojadę jak tramwaj?

a sięgniesz ??

http://poradnia.pwn.pl/lista.php?id=9970

Tym samym pokazałeś, że są też głupie pytania.
CBDU

--
Jasio
vfr vx etz

Data: 2009-03-24 11:59:09
Autor: vandorf
Opony do draga

Użytkownik "Jasio" <bylystudent@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:gqabil$ak7$1inews.gazeta.pl...

[...]

to akurat nie pytał Maverick
ja akurat wiem, ze są głupie pytania bo mam czarny pas w zadawaniu takowych :)
pozdrawiam
vandorf

Data: 2009-03-24 11:13:23
Autor: Kefir
Opony do draga [OT]
Elou!
"Jasio" <bylystudent@gazeta.pl> wrote in message news:gqaapp$5uv$1inews.gazeta.pl...

[...]

Koledzy mieli na mysli fakt zaistnienia pytania nie licujacego nijak z nickiem "Maverick". Coraz rzadziej jednak ludzie bawia sie w opisowe wyluszczanie swych watpliwosci. Latwiej napisac "durne". Nic osobistego jednak w tym nie ma, jest za to dobra proba odpornosci dla "nowego" ;)

A czy jak stanę na torach, a rękoma złapię za trakcję to pojadę jak tramwaj?

Byle nie za szerokie tory jak na pierwsze. Dzieki za gazetke - dotarla wczoraj. Zdaje sie ze wykreowales we mnie nowa potrzebe. Ciekawe co na to Empik.

--
Pozdrawiam, Artu / Kef & ST 955 & Fun Factory XT660X
To nie forum scigacza lecz grupa dyskusyjna pl.rec.motocykle.

Data: 2009-03-24 10:48:50
Autor: Jasio
Opony do draga [OT]
Użytkownik "Kefir" napisał w wiadomości news:gqabo4$89o$1news3.onet...
Elou!
"Jasio" wrote in message

A czy jak stane na torach, a rekoma z3apie za trakcje to pojade jak tramwaj?

Byle nie za szerokie tory jak na pierwsze. Dzieki za gazetke - dotarla wczoraj. Zdaje sie ze wykreowales we mnie nowa potrzebe. Ciekawe co na to Empik.

Empik, podobno nic nie powie - tak tutaj pisano. Empiku podobno od wielkiego dzwonu można to dostać. Maciek, posiadacz Daytony, pisał.

A co do gazety, największe plusy:
 -sekcja reklamowa wydzielona, co bardzo ułatwia zarówno czytanie, jak i szukanie ofert, jeśli poszukujesz czegoś konkretnego
-mnogość testów i ich straszliwą obiektywność
-rzetelność i niezawisłość od jednego czy drugiego importera czy dystrybutora
-stawianie czytelnika na pierwszym miejscu

Opadły mi łuski z oczu i zrozumiałem jakimi namiastkami karmi się brać motocyklową w PL. Biorąc pod uwagę stosunek cena/jakość - kompletne dno.

Tak samo MCN - niby to samo co w necie, ale jednak _znacznie_ więcej.
No i laptopa nie zrolujesz tak łatwo (:

I chyba mi się kodowanie nie zgadzało za bardzo, skoro tak cytowanie nie idzie.
Zgadza się teraz?

--
Jasio
vfr vx etz

Data: 2009-03-24 11:18:31
Autor: Kuczu

hint: www.custompainting.pl. To jest Pan Maverick :)

--
Kuczu
LOUD PIPES SAVE LIVES !!

Data: 2009-03-24 22:53:17
Autor: bluespider
Opony do draga

 Witam, dobrymi oponami cieszy się firma avon, poszukaj w necie, chłopaki polecają. fajna , miękka i się szybko nie ściera.

Opony do draga