Opony do draga

Data: 2009-03-22 08:47:33
Autor: Sławek
Opony do draga
Maverick <art6@[usun]wp.pl> napisał(a):
Witam szanowne grono.
Wlasnie sie przymiezam do wymiany opon w drag starze 650. Chcial bym jakies porzadne. Rozwazalem mozliwosc zakupu uzywek jakiejs lepszej firmy lub czeskich zamienikow dunlopa. Jakie jest wasze zdanie o uzywanych oponach w choperze? Szczerze powiedziawszy troche sie obawiam zakladac uzywki nawet w bardzo dobrym stanie, bo w koncu ktos z jakiegos powodu je jednak wyrzucil. Chyba nikt nie wyrzuca bez powody dobrych opon?
Pozdrawiam
Mav

Nie musisz kupowac uzywanych, kup opony nowe lecz tzw. lezakowane, czyli z data produkcji z przed kilku lat. Takie opony sa znacznie tansze a przy spokojnej, "czoperowej" jezdzie raczej nie odczujesz roznicy w stosunku do nowych.

Data: 2009-03-22 11:20:58
Autor: Maverick
Opony do draga

Użytkownik "Sławek " <slawek_xj.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:gq4tv5$49r$1inews.gazeta.pl...
[...]

A gdzie takie leżakowane kupi? Byłem u trzech oponiarzy i żaden mi nic takiego nie proponował, Tylko nowe i to na zamówienie, albo używki i to też nie na juz a za jaki¶ czas.
Pozdrawiam
Mav

Data: 2009-03-22 13:04:24
Autor: Sławek
[...]