Opony letnie 215 60 R16 oraz 205 60 R16

Data: 2011-04-09 20:24:03
Autor: Yogi\(n\)
Opony letnie 215 60 R16 oraz 205 60 R16
Użytkownik "BAREK" <barek@plusnet.pl> napisał w wiadomości news:4da036f1$1news.home.net.pl...
Dzień Dobry,
Muszę wybrać dwa komplety opon w wymiarach ja w temacie.
Chciałbym wydać nie za dużo kasy ale kupić coś dobrego;
205 do Renault Scenic którym jeździ starsza kobieta spokojny kierowca,
215 natomiast do Forestera, którym jeżdżę ja; dużo i czasem szybko w trasach, ale sporo po dziurawych i nierównych drogach.
Budget? Optymalny między 300-400 zł brutto za sztukę, ale jeśli warto to maksimum do 500 zł za sztukę.

Ja mam takie:
http://www.netcar.pl/opony/letnie/osobowe/dunlop/dunlop+sp+sport+2050m+205+60r16+92h,205%2060R16,34,0,5-0,115549227,szi.html

Trzymają na mokrym bardzo przyzwoicie, na suchym również.
--
Yogi(n)
http://nczas.home.pl/wp-content/uploads/2010/10/wasiukiewicz412010.jpg

Opony letnie 215 60 R16 oraz 205 60 R16