Opony letnie: Dębica Furio czy Barum Bravuris

Data: 2010-02-05 10:50:52
Autor: Lewis
Opony letnie: Dębica Furio czy Barum Bravuris
Użytkownik "Auto" <mara_s@wp.pl> napisał w wiadomości news:hkgp10$9l4$1atlantis.news.neostrada.pl...
Witam
Potrzebuję kupić ekonomiczne ogumienie letnie do auta użytkowanego
wyłącznie  w mieście: przebiegi rzędu 600km miesięcznie, jazda po
równych drogach z  małymi prędkościami
Co lepsze:
-Dębica Furio
-Barum Bravuris
obie mogę mieć w rozmiarze 195/50/15 w cenie 150zl/szt
lub inne propozycje maks. 800zł komplet

Kleber dynaxer HP2 nie wiem czy jeszcze da się kupić ale oponki całkiem w porządku, za 185/65/14 płąciłem OIDP ze 160-170zł za sztuke z założeniem..

__________ Informacja programu ESET NOD32 Antivirus, wersja bazy
sygnatur wirusow 4837 (20100205) __________

Ogarnij się, usunięcie tego spamu to naprawde nic trudnego...

Lewis
Hornet PC 41 na sprzedaż
Audi A6 C4, 2,8 V6 ACK 142kW
dB Race: 145,5 dB ;)

Opony letnie: Dębica Furio czy Barum Bravuris