Opony letnie: Dębica Furio czy Barum Bravuris

Data: 2010-02-05 12:07:29
Autor: Kuba \(aka cita\)
Opony letnie: Dębica Furio czy Barum Bravuris
Auto wydusił z siebie te słowy:

Witam
Potrzebuję kupić ekonomiczne ogumienie letnie do auta użytkowanego
wyłącznie w mieście: przebiegi rzędu 600km miesięcznie, jazda po równych
drogach z małymi prędkościami

Co lepsze:
-Dębica Furio
-Barum Bravuris

obie mogę mieć w rozmiarze 195/50/15 w cenie 150zl/szt

lub inne propozycje maks. 800zł komplet

ja kupowałem Bravirusy (215/60R15) za 141 zł (trzyletnie).
Jeździlem na nich Omegą 3,0 (204KM) i nie moge powiedzieć złego słowa, zwlaszcza, ze w dzisiejszych czasach taki rozmiar uważa sie za prawie terenowy ;) (a ja lubie wysokie opony)

--
Kuba (aka cita) gg:1461968   www.cita.pl
Dwie ogony - Myszka (2005r) i Irma (2006r)

Opony letnie: Dębica Furio czy Barum Bravuris