Opony letnie proste pytanie :-)

Data: 2010-04-06 08:23:51
Autor: Tadeusz
Opony letnie proste pytanie :-)

Użytkownik "Alf127" <> napisał w wiadomości ...
Musze kupic opony.
Wybralem Nokian ZG2 lub Goodyear OptiGrip
Rozmiar jesli to ma znaczenie to 205/55/R16
Zalezy mi na dobrym hamowaniu na mokrym i
na cichej, bardzo cichej pracy.

mój brat ma Nokiany Z (nieco większe bo 225/55/R16)
i bardzo sobie chwali - bardzo dobrze trzymają sie drogi
na suchym i mokrym i nie są głośne
Goodyear OptiGrip nie znam ale miałem 2 inne goodyear'y
i szybko się ząbkowały i robiły niemiłosiernie głośne

Tadeusz

Opony letnie proste pytanie :-)