Opony letnie z przodu, zimowe z tyłu ?

Data: 2011-09-20 19:07:31
Autor: szufla
Opony letnie z przodu, zimowe z tyłu ?
Złapałem kapcia i opona nie na daję się  do naprawy.  Jako że mamy już jesień zastanawiam się czy by nie założyć na tył już opon zimowych a na przodzie pozostawić jeszcze letnie opony i wymienić je w zależności od warunków  za 1,5-2 miesiące.
Czy są jakieś przeciw wskazania żeby z przodu były  letnie a z tyłu już zimowe ?

Nie ma i tez bym tak zrobil.

sz.

Data: 2011-09-20 20:16:40
Autor: Piotr
Opony letnie z przodu, zimowe z tyłu ?
Nie ma i tez bym tak zrobil.

Ja natomiast w tej sytuacji jestem i raczej daje na prawą oś letnie bo się mniej niszczą (z prawej jest więcej wybojów)

Piotr

Data: 2011-09-20 20:20:10
Autor: 'Tom N'
Piotr w <news:j5alal$gag$1news.onet.pl>:

Nie ma i tez bym tak zrobil.

Ja natomiast w tej sytuacji jestem i raczej daje na prawą oś letnie bo się mniej niszczą (z prawej jest więcej wybojów)

Piotr

Cześć kolina, pa kolina

Data: 2011-09-20 20:54:31
Autor: TM

Użytkownik "'Tom N'" <news110920@202010intf.dyndns.org.invalid> napisał w wiadomości news:110920.202010.pms.2445int.dyndns.org.invalid...
[...]

Na jednej osi muszą być takie same opony

Data: 2011-09-20 21:15:47
Autor: szufla
[...]

Nic nie zrozumiales.

sz.

Data: 2011-09-20 21:16:45
Autor: Przemysław Czaja
Opony letnie z przodu, zimowe z tyłu ?

Użytkownik "szufla"

[...]

Ja mam jedną zimówkę, jedną letnią, jedną wiosenną i jedną jesienną...żadne warunki drogowe nie są w stanie mnie zaskoczyć.

Data: 2011-09-20 19:23:49
Autor: to
Opony letnie z przodu, zimowe z tyłu ?
begin PrzemysÂław Czaja
Ja mam jedną zimówkę, jedną letnią, jedną wiosenną i jedną
jesienną...żadne warunki drogowe nie są w stanie mnie zaskoczyć.

A ja z tej grupy dowiedziałem się, że bardzo kreatywnym sposobem zastąpienia uszkodzonej opony jest obwiązanie felgi wężem ogrodowym. Może Rafi, zamiast kombinować z zimówkami, spróbowałby tej metody?

Data: 2011-09-20 21:36:43
Autor: RoMan Mandziejewicz
Opony letnie z przodu, zimowe z tyłu ?
Hello TM,

Nie ma i tez bym tak zrobil.
Ja natomiast w tej sytuacji jestem i raczej daje na prawą oś
                                                     ^^^^^^^^^^^
letnie bo się mniej niszczą (z prawej jest więcej wybojów)
Cześć kolina, pa kolina
Na jednej osi muszą być takie same opony

Jasne. Ale na której? Prawej osi czy lewej osi?

--
Best regards,

Data: 2011-09-21 08:37:13
Autor: Heinzkalter

"Piotr" <piotrusglobes@wp.pl> wrote in message news:j5alal$gag$1news.onet.pl...
>Nie ma i tez bym tak zrobil.

Ja natomiast w tej sytuacji jestem i raczej daje na prawą oś letnie bo się
mniej niszczą (z prawej jest więcej wybojów)

Piotr

A jaki masz samochód? Ma oś prawą i oś lewą?

Data: 2011-09-21 16:53:05
Autor: RoMan Mandziejewicz
Opony letnie z przodu, zimowe z tyłu ?
Hello Heinzkalter,

Wednesday, September 21, 2011, 8:37:13 AM, you wrote:

>Nie ma i tez bym tak zrobil.
Ja natomiast w tej sytuacji jestem i raczej daje na prawą oś letnie bo się
mniej niszczą (z prawej jest więcej wybojów)
A jaki masz samochód? Ma oś prawą i oś lewą?

Myśle, że jeszcze górną i dolną.

--
Best regards,

Data: 2011-09-23 10:26:28

[...]