Opony made in china

Data: 2013-09-07 01:13:03
Autor: _Michał
Opony made in china
On 9/6/2013 6:24 PM, Helios wrote:
Jakby komuś wpadło do głowy kupować to niech sie popuka w głowę

moje były po miesiącu do wyrzucenia

Aż tak źle nie jest

pojawiło się takie cudo w firmówce - chyba kelly czy jakoś tak
po około 2mc udało się je popsuć (i już nie są okrągłe).

ale...

Trzymają się drogi, i dość dobrze odprowadzają wodę (zimówki)

Daleko im do michelin albo continental, ale to coÅ› pokroju debica

Jeździłem tym koło 220km/h (limit niby 190km/h) i jako tako daje
radę, nie wybuliło, ale okrągła to nie jest ;)

poślizgami do około 130km/h też się to trzyma, nie wariuje, nie
odlatuje całe auto, coś jak normalna opona

Data: 2013-09-07 06:38:21
Autor: Helios
Opony made in china
W dniu 2013-09-07 01:13, _Michał pisze:
[...]

no dokładnie taki objaw, niby jeździ niby całkiem przyczepne ale samochodem trzepie, po prostu wydaje mi się że są to skopiowane bieżniki z obecnych modeli wykonane na maszynach sprzed 40 lat

a dębice miałem różne w tym wielosezonowe nawigatory i nigdy żadnych podobnych problemów

Data: 2013-09-07 13:06:45
Autor: _Michał
Opony made in china
On 9/7/2013 6:38 AM, Helios wrote:
[...]

Tutaj rozwaliły się od dziur i krawężników, nie trzęsie przy normalnej jeździe - wszystko jest ok, tylko wpada w małe wibracje coś jak nie
wyważone koło. (może można wyważyć i będzie lepiej).

Ale pomiędzy 115..135km/h po prostu czuć która opona nawala
i lepiej jechać albo wolniej albo szybciej

Debica jest, ok - solidna - ale przyczepnością daleko do michelinów
i contitnentali, ale który to model nie pamiętam - a to zapewne
istotne:) w każdym razie lepiej niż dunlop.

Data: 2013-09-07 14:50:51
Autor: jerzu
Opony made in china
On Sat, 07 Sep 2013 01:13:03 +0200, _Micha³ <mttj@gazeta.pl> wrote:

pojawi³o siê takie cudo w firmówce - chyba kelly czy jako¶ tak
po oko³o 2mc uda³o siê je popsuæ (i ju¿ nie s± okr±g³e).

Taaa... Kelly to akurat marka GoodYeara, opony mog± byæ nawet
produkowane w Dêbicy. Z Chiñczykami maj± niewiele wspólnego.

"Pocz±tki nale¿±cej dzi¶ do koncernu Goodyear marki Kelly (Kelly
Springfield) siêgaj± 1894 r., kiedy to w Springfield zosta³a za³o¿ona
przez Edwina Kelly i Arthura Granta spó³ka The Rubber Tire Wheel
Company, przemianowana w 1932 r. na The Kelly-Springfield Tire
Company. W 1935 r. spó³kê nabywa Goodyear. Dzi¶ opony marki Kelly
przeznaczone s± g³ównie dla tych kierowców, którzy poszukuj± w miarê
niezawodnych i przede wszystkim tañszych opon."

--
Pozdrawiam - Dariusz Niemczyñski  xxx.jerzu@interia.pl
http://jerzu.waw.pl GG:129280

Opony made in china