Opony na kiepskie drogi

Data: 2012-10-09 20:18:07
Autor: megrims
Opony na kiepskie drogi
W dniu 2012-10-08 14:51, Maciek pisze:

Jakie opony letnie mozna by polecic do samochodu, ktory jezdzi w 95% po
wiejskich drogach - czyli predkosci do 90 km/h, czesto dziury, czesto
kaluze i nieco blota, czesto piasek/liscie/igly na jezdni. Za to zadnych
autostrad, sportowego zaciecia itp.

Sa w gogole jakies typy mieszanki i bieznika dedykowane dla kiepskich drog?

do google wpisać opony terenowe

I kup np. takie:
http://www.fazi4x4.pl/fedima-extreme-evolution-produkt.html

--
http://www.pobralem.pl
I'm still clean....

Data: 2012-10-10 06:50:20
Autor: Maciek
Opony na kiepskie drogi
Dnia Tue, 09 Oct 2012 20:18:07 +0200, megrims napisał(a):

I kup np. takie:
http://www.fazi4x4.pl/fedima-extreme-evolution-produkt.html

To sa opony na drogi nieasfaltowe, a ja sie jednak poruszam glownie po
asfalcie, tylko dziurawym, sliskim od lisci i piachu, z kaluzami po osie.

--
Maciek

Karkulowsiał zwartusiał
Ratuwsianku Maciuwsio

Data: 2012-10-10 13:45:44
Autor: radekp@konto.pl
Opony na kiepskie drogi
Wed, 10 Oct 2012 06:50:20 +0200, w
<176cvkrf5k8kk.1wl4zxtse0wg3$.dlg@40tude.net>, Maciek <docktor@poczta.onet.pl>
napisał(-a):

> [...]

To sa opony na drogi nieasfaltowe, a ja sie jednak poruszam glownie po
asfalcie, tylko dziurawym, sliskim od lisci i piachu, z kaluzami po osie.

A szukasz komfortu czy braku wrażliwości na uszkodzenia?

Data: 2012-10-10 17:34:21
Autor: Maciek
Opony na kiepskie drogi
Dnia Wed, 10 Oct 2012 13:45:44 +0200, radekp@konto.pl napisał(a):

A szukasz komfortu czy braku wrażliwości na uszkodzenia?

Ani tego, ani tego - szukam dobrego prowadzenia i przyczepnosci na
kiepskiej drodze.

--
Maciek

Karkulowsiał zwartusiał
Ratuwsianku Maciuwsio

Data: 2012-10-10 13:23:34
Autor: kogutek44
Opony na kiepskie drogi
W dniu środa, 10 października 2012 17:34:04 UTC+2 użytkownik Maciek napisał:
Dnia Wed, 10 Oct 2012 13:45:44 +0200, radekp@konto.pl napisaďż˝(a):

 > A szukasz komfortu czy braku wraďż˝liwoďż˝ci na uszkodzenia?

Ani tego, ani tego - szukam dobrego prowadzenia i przyczepnosci na

kiepskiej drodze.

-- Maciek

Karkulowsiaďż˝ zwartusiaďż˝

Ratuwsianku Maciuwsio

Szukaj na stronach Ery.

Data: 2012-10-11 09:37:42
Autor: radekp@konto.pl
Opony na kiepskie drogi
Wed, 10 Oct 2012 17:34:21 +0200, w <n4k12p8i82qe.cerbay507ca0.dlg@40tude.net>,
> [...]

 > A szukasz komfortu czy braku wrażliwości na uszkodzenia?

Ani tego, ani tego - szukam dobrego prowadzenia i przyczepnosci na

To ja bym takich rzeczy szukał w zawieszeniu (amorkach), a nie w oponach.

Data: 2012-10-11 13:07:19
Autor: Maciek
Opony na kiepskie drogi
Dnia Thu, 11 Oct 2012 09:37:42 +0200, radekp@konto.pl napisał(a):

To ja bym takich rzeczy szukał w zawieszeniu (amorkach), a nie w oponach.

Nowe sa. Tzn maja jakis rok i 15 tysiecy. Poza tym ja bym nie przecienial
ich roli w pokonywaniu zakretu zasypanego mokrymi liscimi...

--
Maciek

Karkulowsiał zwartusiał
Ratuwsianku Maciuwsio

Data: 2012-10-11 13:14:43
Autor: radekp@konto.pl
Opony na kiepskie drogi
Thu, 11 Oct 2012 13:07:19 +0200, w
<1jt50qmea4ms3.1akovu57l6rcx.dlg@40tude.net>, Maciek <docktor@poczta.onet.pl>
napisał(-a):

> [...]

Nowe sa. Tzn maja jakis rok i 15 tysiecy. Poza tym ja bym nie przecienial
ich roli w pokonywaniu zakretu zasypanego mokrymi liscimi...

Ale warto docenić ich sprawność w utrzymywaniu kontaktu opony z drogą na
kiepskiej nawierzchni.

Data: 2012-10-11 14:41:09
Autor: Adam
Opony na kiepskie drogi
W dniu 2012-10-11 13:07, Maciek pisze:
[...]

Generalnie, jak Ci już niektórzy pisali, szukaj opon typu AT-R, gdyż MT są raczej do jazdy w terenie - źle się spisują na asfalcie, aczkolwiek są mocniejsze od AT.
Z tańszych całkiem niegłupie są GoodYear Wrangler AT-R. Dobre prowadzenie i na śniegu, i na mokrym, także po trawie i błocie. A co ważne - bieżnik nie zalepia się błotem. Na suchym asfalcie ciche.

--
Pozdrawiam.

Adam.

Data: 2012-10-11 08:50:46
[...]