Opony na zimę

Data: 2020-10-19 16:04:57
Autor: J.F.
Opony na zimę
Użytkownik "Shrek"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:5f8ab44e$0$499$65785112@news.neostrada.pl...
Do miasta - śniegu pewnie nie zobaczą, a jak już to w końcu jak dobre opony potrzebne do agresywnego stania w korku:)

Na lato mam, bo silnik mocny, samochód trochę jako zabawkę kupiłem (na codzień ja moto, żona tym samochodem)  i nie chciałem na całorocznych jeździć. I teraz dylemat co na zimę - gdyby nie to że tym żona jeździ, to bym przy letnich został, bo mam wrażenie, że przez większość zimy letnie będą sprawować się lepiej od zimówek +5 stopni i deszcz:(

Przez wiekszosc moze tak, ale spadnie kiedys snieg, a jak masz prawdziwie letnie opony ... przeciez nie pojedziesz w tym dniu tramwajem :-)

I teraz pytanie - frigo 2, czy może lepiej na zimę zakładać całoroczne. W końcu w pluchę przy dodatniej temperaturze pewnie będą lepsze, a jak

Debice Navigator2 maja klase przyczepnosci od B do F, a to spory rozrzut na mokrym

https://www.debica.com.pl/opony/_14?tt=102

Ciekawe, o co tu chodzi ... zrobili jeden pomiar, jak wyszlo tak wyszlo, tyle zapisali ?

J.

Data: 2020-10-19 17:38:17
Autor: Shrek
Opony na zimę
W dniu 19.10.2020 o 16:04, J.F. pisze:

Przez wiekszosc moze tak, ale spadnie kiedys snieg, a jak masz prawdziwie letnie opony ... przeciez nie pojedziesz w tym dniu tramwajem :-)

No toż chce całoroczne. Jak napisałem - gdyby chodziło o mnie to od biedy bym na letnich został - tak parę razy jak trzeba bym pojechał metrem (w sumie zawsze jak jest kataklizm pogodowy albo zima to jadę metrem). Ale to dla żony:P

[...]

Nawigatorów nie biorę pod uwagę - właśnie losowe przczepnościna moktym - niby mój rozmiar ma B, ale jakoś nie wierzę. Frigo HP2 albo jakieś tanie całoroczne.

https://www.debica.com.pl/opony/_14?tt=102

Ciekawe, o co tu chodzi ... zrobili jeden pomiar, jak wyszlo tak wyszlo, tyle zapisali ?

No właśnie...

--
Shrek

Data: 2020-10-19 18:27:45
Autor: ąćęłńóśźż
Opony na zimę
Na mokrym są do d... .
Przy ruszaniu spod świateł też i to cały rok.
(nie wiem, czy są v. 1 czy 2)

-- -- -
Debice Navigator2 maja klase przyczepnosci od B do F, a to spory rozrzut na mokrym

Data: 2020-10-20 12:57:06
Autor: J.F.
Opony na zimę
Użytkownik "ąćęłńóśźż"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:5f8dbe81$0$11919$65785112@news.neostrada.pl...
Na mokrym są do d... .

Niedawno bym napisal, ze IMO calkiem dobre, choc trudno to rzetelnie porownac.
Ale ostatnio sie wrednie poslizgnalem, i nie wiem - opony, zuzycie (nieduze), samochod, chwila nieuwagi, droga jakas nadzwyczajnie sliska ....

Przy ruszaniu spod świateł też i to cały rok.
(nie wiem, czy są v. 1 czy 2)
-- -- -
Debice Navigator2 maja klase przyczepnosci od B do F, a to spory rozrzut na mokrym

Jak widac tu i 2 maja spory rozrzut przyczepnosci..

J.

Opony na zimę