Opony pełne. Macie jakieś doświadczenie?

Data: 2012-10-03 04:58:53
Autor: piotr.tarasiuk
Opony pełne. Macie jakieś doświadczenie?
Strzała

Moje Schwalbe Marathon Supreme dożywają swoich dni - starły się już nieźle a i  gdzieniegdzie rozcięcia się znajdzie - stoję więc przed koniecznością inwestycji
znalazłem coś takiego
http://www.midas-tire.com/eng/2_tech/tech1_1.html

dość ciekawie wygląda - cena w Wawie to 160 za sztukę zastanawiam się tylko jak na tym się jeździ i jakie są różnice w trakcji w porównaniu z opona dętkową stosuje ktoś podobne rozwiązanie? z jakim skutkiem?

Pozdro
Piotr

Data: 2012-10-03 15:09:16
Autor: Krzysztof Olszak
W dniu 2012-10-03 13:58, piotr.tarasiuk@gmail.com pisze:

dość ciekawie wygląda - cena w Wawie to 160 za sztukę
zastanawiam się tylko jak na tym się jeździ i jakie są różnice w trakcji w porównaniu z opona dętkową

stosuje ktoś podobne rozwiązanie? z jakim skutkiem?

W Warszawie można to sprawdzić wypożyczając rower z Veturilo.

Krzysztof

Data: 2012-10-03 16:27:51
Autor: Paveu
[...]

A mnie ciekawi, jakiemu ciśnieniu powietrza (mniej-więcej) odpowiada twardość takiej opony, w szczególności rozmiaru 700x32C.

P.

Data: 2012-10-04 09:11:34
Autor: rmikke
W dniu środa, 3 października 2012 15:09:21 UTC+2 użytkownik Krzysztof Olszak napisał:
> [...]

> stosuje ktoś podobne rozwiązanie? z jakim skutkiem?

W Warszawie można to sprawdzić wypożyczając rower z Veturilo.

E, nieprawdą jest jakoby.

Mam po drodze dwie wypożyczalnie Veturilo, więc podjechałem.
Rowery są obute w opony Schwalbe City cośtam (chyba Plus),
z dętkami Schwalbe w środku. I jak już to zobaczyłem, to przypomniałem sobie też, że jak jakiś czas temu testowałem
Veturilo, to też zwróciłem uwagę, że mają porządne opony Schwalbe.

Nie wiem, skąd się wzięła informacja, że Veturilo jeździ
na pełnych oponach...

Data: 2012-10-03 19:39:44
Autor: kamil/Endurorider.pl
Użytkownik wrote:
[...]

Jeżeli nie nie rozciąłeś boku opony bardzo mocno (np 1 cm i więcej) to może warto pomyśleć o ghetto tubeless :)

--
pozdrawiam kamil
http://Endurorider.pl

Data: 2012-10-04 10:09:27
Autor: piotr.tarasiuk
Opony pełne. Macie jakieś doświadczenie?

Jeżeli nie nie rozciąłeś boku opony bardzo mocno (np 1 cm i więcej) to może warto pomyśleć o ghetto tubeless :)

dzięki - ciekawe rozwiązanie ale w środku jest jednak powietrze więc jeśli sie pojawi dziura to flaka się nie uniknie :-(

Data: 2012-10-05 18:10:22
Autor: kamil/Endurorider.pl
Użytkownik wrote:
[...]

Uszczelniacz się tym zajmie :) Rzuć okiem do mnie na stronę :)

Data: 2012-10-03 21:15:30
Autor: ToMasz
W dniu 03.10.2012 13:58, piotr.tarasiuk@gmail.com pisze:
Strzała

Moje Schwalbe Marathon Supreme dożywają swoich dni - starły się już nieźle
czyli zrobiłeś parę tysięcy km?

a i  gdzieniegdzie rozcięcia się znajdzie - stoję więc przed koniecznością inwestycji
ktoś kto dojechał opony do końca, moim zdaniem, powinien kupić ponownie takie same opony! Większość niezadowolonych klientów, ma problem z albo z częstymi przebiciami, albo z "papierowym" bokiem opony, która ma całkiem dobry bieżnik!

znalazłem coś takiego
http://www.midas-tire.com/eng/2_tech/tech1_1.html

Krzywdę sobie zrobisz.....

dość ciekawie wygląda - cena w Wawie to 160 za sztukę

Drogooooooo, a nie ciekawie

ToMasz

Data: 2012-10-04 08:52:19
Autor: ...::QRT::...
Dnia Wed, 03 Oct 2012 21:15:30 +0200, ToMasz napisał(a):

znalazłem coś takiego
http://www.midas-tire.com/eng/2_tech/tech1_1.html

Krzywdę sobie zrobisz.....

dość ciekawie wygląda - cena w Wawie to 160 za sztukę

Drogooooooo, a nie ciekawie

to moze wyjaśnij czemu? Masz z tym  jakieś doświadczenia?

Data: 2012-10-04 00:37:13
Autor: rmikke
W dniu czwartek, 4 października 2012 08:52:22 UTC+2 użytkownik ...::QRT::... napisał:

to moze wyjaśnij czemu? Masz z tym  jakieś doświadczenia?

Przyznam, że moja pierwsza reakcja była podobna, ale skoro veturilo
na tym jeździ, to przyznam że po mieście nie widziałem żadnej różnicy...

Data: 2012-10-04 03:51:07
Autor: rmikke
W dniu czwartek, 4 października 2012 09:37:13 UTC+2 użytkownik rmikke napisał:

> to moze wyjaśnij czemu? Masz z tym  jakieś doświadczenia?

Przyznam, że moja pierwsza reakcja była podobna, ale skoro veturilo
na tym jeździ, to przyznam że po mieście nie widziałem żadnej różnicy...

Kruca, zaczynam sie całkiem poważnie zastanawiać, czy małżonce takich nie
zainstalować do spacerówki... Gdize właściwie w WAW można to pomacać?
Poza Veturilo, oczywiście...

Data: 2012-10-04 09:47:46
Autor: piotr.tarasiuk
Opony pełne. Macie jakieś doświadczenie?

zainstalować do spacerówki... Gdize właściwie w WAW można to pomacać?

Poza Veturilo, oczywiście...

czołem
macanko tutaj http://www.velove.pl/Velove_issue1+/page09/velove0109.html

Data: 2012-10-04 10:19:31
Autor: piotr.tarasiuk
Opony pełne. Macie jakieś doświadczenie?

czyli zrobiłeś parę tysięcy km?

owszem - tak około 10 kkm - oponki fajne - dobrze trzymają na zakrętach - słabiej na mokrym - są zrobione z miękkiej  mieszanki przez co wbijają się w nią   ostrzejsze kamienie i szkło np z rozbitej szyby samochodowej - przez to pocięte sa niemiłosiernie i już mi się znudziło flaki naprawiać

całkiem dobry bieżnik!
nie chce mi sie robić zdjęć ale jeśli kiedykolwiek widziałeś te opony to one bieżnika właściwie nie mają

Data: 2012-10-08 19:25:49
Autor: 2late
On 03/10/2012 12:58 PM, piotr.tarasiuk@gmail.com wrote:

dość ciekawie wygląda - cena w Wawie to 160 za sztukę
zastanawiam się tylko jak na tym się jeździ i jakie są różnice w trakcji w porównaniu z opona dętkową

A ten patent rozwazyles?
http://img40.imageshack.us/img40/8827/fnp14.jpg
;)

Opony pełne. Macie jakieś doświadczenie?