Opony pełne. Macie jakieś doświadczenie?

Data: 2012-10-03 15:09:16
Autor: Krzysztof Olszak
Opony pełne. Macie jakieś doświadczenie?
W dniu 2012-10-03 13:58, piotr.tarasiuk@gmail.com pisze:

dość ciekawie wygląda - cena w Wawie to 160 za sztukę
zastanawiam się tylko jak na tym się jeździ i jakie są różnice w trakcji w porównaniu z opona dętkową

stosuje ktoś podobne rozwiązanie? z jakim skutkiem?

W Warszawie można to sprawdzić wypożyczając rower z Veturilo.

Krzysztof

Data: 2012-10-03 16:27:51
Autor: Paveu
[...]

A mnie ciekawi, jakiemu ciśnieniu powietrza (mniej-więcej) odpowiada twardość takiej opony, w szczególności rozmiaru 700x32C.

P.

Data: 2012-10-04 09:11:34
Autor: rmikke
W dniu środa, 3 października 2012 15:09:21 UTC+2 użytkownik Krzysztof Olszak napisał:
> [...]

> stosuje ktoś podobne rozwiązanie? z jakim skutkiem?

W Warszawie można to sprawdzić wypożyczając rower z Veturilo.

E, nieprawdą jest jakoby.

Mam po drodze dwie wypożyczalnie Veturilo, więc podjechałem.
Rowery są obute w opony Schwalbe City cośtam (chyba Plus),
z dętkami Schwalbe w środku. I jak już to zobaczyłem, to przypomniałem sobie też, że jak jakiś czas temu testowałem
Veturilo, to też zwróciłem uwagę, że mają porządne opony Schwalbe.

Nie wiem, skąd się wzięła informacja, że Veturilo jeździ
na pełnych oponach...

Opony pełne. Macie jakieś doświadczenie?