Opony pod chmurka

Data: 2011-03-11 09:46:29
Autor: to
Opony pod chmurka
begin Mirosław
letnie opony zamiast do piwnicy z niewiadomych przyczyn powedrowaly za
garaz, lezaly tam z 4 m-ce w te mrozy itp, czy one siÄ™ nadaja do
zalozenia?

Nie nadają się, daj je mnie, chętnie zutylizuję.

Data: 2011-03-11 19:17:30
Autor: Michał Gut
Opony pod chmurka
Nie nadają się, daj je mnie, chętnie zutylizuję.

zapomniales sie zapytac jaki rozmiar:) nie ma w sigu jakie autko, a to istotne dla utylizacji:)

Data: 2011-03-11 19:08:56
Autor: to
Opony pod chmurka
begin Michał Gut
Nie nadają się, daj je mnie, chętnie zutylizuję.

zapomniales sie zapytac jaki rozmiar:) nie ma w sigu jakie autko, a to
istotne dla utylizacji:)

To bez znaczenia, zutylizujÄ™ na moto.allegro. ;)

Opony pod chmurka