Opony przód/tył różnych producentów.Można?

Data: 2011-05-31 17:33:23
Autor: Grzegorz Rogala
Opony przód/tył różnych producentów.Można?
W dniu 31-05-2011 14:39,  km pisze:
Chcę kupić na tył Pilot Road w pierwszej wersji,

A sie mi tak przypomnialo, to PR jest jeszcze produkowany?
bo wydawa mi sie ze od 2009r jest juz PRII.
Poza tym, jakiego masz tego Dunlopa?

--
pozdr
Rogal

Data: 2011-06-03 02:45:35
Autor: Kefir
Opony przód/tył różnych producentów.Można?
Elou!
On May 31, 5:33 pm, Grzegorz Rogala <ala...@vp.pl> wrote:
> [...]

A sie mi tak przypomnialo, to PR jest jeszcze produkowany?
bo wydawa mi sie ze od 2009r jest juz PRII.

Jeszcze kilka lat temu nie powazylbym sie na takie akcje, by miec
opony roznych producentow. Teraz zas, z przyczyn ekonomicznych w XT
mam opony od roznych mamusiek: zwykle P. Diablo tyl i jakis Dunlop,
chyba RoadSmart, z przodu. Celem bylo miec bardziej przyczepne "cos" z
przodu. Wynika to ze specyfiki jazdy koza, ktora udaje supermoto:
dopoki zamiata jedynie tylkiem sytuacja jest w miare pod kontola.
 Z tego co piszecie wynika, ze powinienem zaczac sie bac. A taki bylem
zadowolony ;)

--
Pozdrawiam, Artur vel Kefir & ST955, XT660X, Tiger955

Opony przód/tył różnych producentów.Można?