Opony sklep internetowy

Data: 2009-10-12 09:16:00
Autor: Wielebny
Opony sklep internetowy
Hejo,

Był kiedyś taki sklep internetowy z oponami, który miał sieć warsztatów w całej Polsce. I można było zamówić dostwę opon do wybranego warsztatu i przeprowadzić montaż na miejscu.

Pamięta ktoś może kto coś takiego oferował? Lub nadal oferuje?

W.

Data: 2009-10-12 10:26:49
Autor: Kapsel
Opony sklep internetowy
Mon, 12 Oct 2009 09:16:00 +0200, Wielebny napisał(a):

[...]

Nie wiem czy dokładnie o to chodzi, ale współpracuję z klientem, który taki
sklep internetowy dający możliwość odbioru w co większych miastach ma:

www.cargum.pl

Natomiast sam u niego jeszcze nic nie zamawiałem, to nie rekomenduję ani
nie odradzam na razie ;)

--
Kapsel
  http://kapselek.net

Data: 2009-10-12 10:34:43
Autor: stack
Opony sklep internetowy
Kapsel wrote:

[...]

opony.pl zerknij tylko najpierw na sieć warsztatów. Ja tak kupiłem letnie i
było ok.

Opony sklep internetowy