Opony - trwałość

Data: 2011-06-15 01:35:46
Autor: tadek
Opony - trwałość
On 15 Cze, 10:05, Marek <p...@minus.cn> wrote:
Jak długo można eksploatować opony dla samochodów osobowych? Pomijam
fakt zużycia bieżnika, chodzi mi głównie o trwałość wynikającą ze
starzenia się gumy.

--
Marek

u mnie po 6-7 latach z opony zrobiło się "sito" i powietrze zaczęło
uciekać w kilku miejscach. Musiałem wymienić parę opon.

Data: 2011-06-15 01:53:08
Autor: kkk
Opony - trwałość
On 15 Cze, 10:35, tadek <tadekl...@poczta.onet.pl> wrote:

u mnie po 6-7 latach z opony zrobiło się "sito" i powietrze zaczęło
uciekać w kilku miejscach. Musiałem wymienić parę opon.

"sito" nie ma prawa się zrobić w żadnej nawet mocno budżetowej oponie
po takim czasie, chyba że to jakieś "nalewki" to były lub po prostu
przyczyna nie tkwi w wieku opony - tak jak uważasz.

Data: 2011-06-15 10:48:25
Autor: J.F.
Opony - trwałość
Użytkownik "tadek" <tadeklodz@poczta.onet.pl> napisał
[...]

A co to za marka ?
Na starszych ludzie jezdza i na sito nie narzekaja, moze jednak normalne dziury, albo wentyl ?

Ostatnio zastrzezenia sa raczej do tarcia - stare opony rzekomo sliskie sie robia.

J.

Opony - trwałość