Opony z dostawczaka

Data: 2011-04-12 07:10:01
Autor: Scyzoryk
Opony z dostawczaka

Witam!
Pytanie.
Dostalem opony z dostawczaka, pasuja do mojego bolidu rozmiarami, bieznik nowka, ok 7-8mm.
Nie jestem do konca pewien czy to zimowe czy letnie, moze wielosezonowe, nie moge znalesc oznaczen.
Opony Pirelli CITYNET L6.
Czy mozna takie zalozyc do osobowego?
Wiem ze sa troche ciezsze, twardsza guma, wznocnione..
Chce je zalozyc na przod, tam gdzie naped i silnik.
Moje autko wazy 1.5T wiec nie jest lekkie:)
Nic nie pisza ze nie mozna, moze ktos juz cos takiego przerabial?

to jest opona letnia przeznaczona do busów i małych cięzarówek. Spokojnie możesz na niej jezdzic jezeli nie oczekujesz cudów :) Zwróć uwagę bo może mieć inny indeks prędkości (rzędu 160-170km/h) więc jak masz szybki samochód i jeździsz dużo po autostradach to nie warto :)

--
Pozdr
Scyzoryk

Data: 2011-04-12 07:19:43
Autor: wchpikus
Opony z dostawczaka
Witam!

mieć inny indeks prędkości (rzędu 160-170km/h) więc jak masz szybki samochód

Nie jezdze szybciej niz 130..nie mam potrzeby:)
Dzieki za odpowiedz.
A jak poznac czy to zimowa czy letnia?

Data: 2011-04-12 07:47:36
Autor: Scyzoryk
Opony z dostawczaka

A jak poznac czy to zimowa czy letnia?

optycznie, zimówki maja lamelki (naciecia na calym biezniku)

dodatkowo w opisie na boku opony masz M+S

Opis producenta
"Opona Pirelli CITYNET L6 zostala zaprojektowana specjalnie dla uzytkowników samochodów dostawczych, lekkich ciezarówek oraz minibusów. Jest to produkt przeznaczony na sezon letni. Zapewnia wysoka przyczepnosc, dokladne sterowanie a jednoczesnie komfort podrózowania porównywalny z jazda samochodem osobowym. Wyposazono ja w trzy kanaly obwodowe, które gwarantuja bezpieczenstwo podczas jazdy na mokrej nawierzchni. Do produkcji bieznika zastosowano mieszanke gumowa wysoce odporna na zuzycie. Tworzywo poprawia przyczepnosc na mokrej nawierzchni oraz przyczynia sie do redukcji oporów toczenia."

--
Pozdr
Scyzoryk

Data: 2011-04-12 11:17:11
Autor: MarcinJM
Opony z dostawczaka
W dniu 2011-04-12 07:47, Scyzoryk pisze:
A jak poznac czy to zimowa czy letnia?

optycznie, zimówki maja lamelki (naciecia na calym biezniku)

dodatkowo w opisie na boku opony masz M+S

Raczej blotno-sniegowa.

MarcinJM
gg: 978510, marcinjm()op.pl

Data: 2011-04-12 11:19:13
Autor: Cavallino
Opony z dostawczaka
Użytkownik "MarcinJM" <marcin@inetia.pl> napisał w wiadomości news:io15au$jht$1news.onet.pl...
W dniu 2011-04-12 07:47, Scyzoryk pisze:
A jak poznac czy to zimowa czy letnia?

optycznie, zimówki maja lamelki (naciecia na calym biezniku)

dodatkowo w opisie na boku opony masz M+S

Raczej blotno-sniegowa.

Widziałeś inną zimówkę?

Data: 2011-04-12 07:23:39
Autor: wchpikus
Opony z dostawczaka
Data: 2011-04-12 07:48:05
Autor: Grejon
Opony z dostawczaka
W dniu 2011-04-12 07:23, wchpikus pisze:
Opony takie:
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/f8b886bc8c2b40d2.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/89ce4169cf9b2851.html

Imo letnie albo całoroczne.