Opony z wkładką antyprzebicową 28"

Data: 2018-11-06 20:15:48
Autor: qrt
Opony z wkładką antyprzebicową 28"
Ignac <smak870221@gmail.com> Wrote in message:
Pojawia się coraz więcej opon z wkładką anty i znalazłem nawet z"wkładą"- 3,5 mm grubości. Może wreszcie przestaniemy łapać kapcie:allegro.pl/opona-rowerowa-28x1-5-8x1-3-8-antyprzebicie-3-5mm-i7366599042.html

Od czasu gdy zaprzestalem jeździć na MTB z lekkimi zwijanymi
 oponami nie złapałem żadnej gumy. W mieszczuchu zdarłem opony aż do wkładki i nic nigdy. W rowerze turystycznym cały sezon także nic się nie stało a
 zużyłem w tym roku 3 łańcuchy (nie wiem ile km) To chyba się dzieje - --

Opony z wkładką antyprzebicową 28"