Opony zimowe

Data: 2013-01-02 11:07:37
Autor: Alfer_z_pracy
Opony zimowe
mbut napisał:
Wiem,ĹĽe najlepsze opony sÄ… z kolcami, ale one sÄ… za drogie

Witajcie w nowym, wspaniałym 2013 roku!

Po części zainspirowany tym wątkiem a po części zirytowany kompletną bezradnością w makabrycznie oblodzonej Puszczy Kampinoskiej, udałem się do pobliskiego sklepu budowlanego. Inwestycja rzędu 20 zł oraz trochę czasu spędzonego w towarzystwie wiertarki i wkrętarki... i do lasu!

Pierwsze chwile były wolne i ostrożne. Ale z każdym kilometrem strach odpuszczał i zaczęła się przednia zabawa. Wręcz wybierałem te najbardziej oblodzone drogi leśne a było z czego wybierać: po nocnych mrozach i przy temperaturze w dzień rzędu +5, twardy lód pokryty był dodatkowo warstwą wody. Szklanka ciągnąca się kilometrami, ludzie na nogach przewracali się a psy skręcały z poślizgiem. Tymczasem okolcowany rower śmigał aż miło, w zasadzie do 20 km/h jechało się jak po zwykłym terenie, przy większych prędkościach zaczynało już lekko wozić.

No ubawiłem się jak dziecko. Sceptycznie podchodziłem do takiej samoróby ale efekty były niesamowite. Kilka zdjęć:

http://www.alfer.pl/Kampiice2.jpg

Pzdr!
A.

Data: 2013-01-02 02:30:57
Autor: rmikke
Opony zimowe
W dniu ¶roda, 2 stycznia 2013 11:07:37 UTC+1 użytkownik Alfer_z_pracy napisał:
mbut napisał:

> Wiem,że najlepsze opony s± z kolcami, ale one s± za drogie

Witajcie w nowym, wspaniałym 2013 roku!

Po czę¶ci zainspirowany tym w±tkiem a po czę¶ci zirytowany kompletn± bezradno¶ci± w makabrycznie oblodzonej Puszczy Kampinoskiej, udałem się do pobliskiego sklepu budowlanego. Inwestycja rzędu 20 zł oraz trochę czasu spędzonego w towarzystwie wiertarki i wkrętarki... i do lasu!

Pierwsze chwile były wolne i ostrożne. Ale z każdym kilometrem strach odpuszczał i zaczęła się przednia zabawa. Wręcz wybierałem te najbardziej oblodzone drogi le¶ne a było z czego wybierać: po nocnych mrozach i przy temperaturze w dzień rzędu +5, twardy lód pokryty był dodatkowo warstw± wody. Szklanka ci±gn±ca się kilometrami, ludzie na nogach przewracali się a psy skręcały z po¶lizgiem. Tymczasem okolcowany rower ¶migał aż miło, w zasadzie do 20 km/h jechało się jak po zwykłym terenie, przy większych prędko¶ciach zaczynało już lekko wozić.

No ubawiłem się jak dziecko. Sceptycznie podchodziłem do takiej samoróby ale efekty były niesamowite. Kilka zdjęć:

http://www.alfer.pl/Kampiice2.jpg

Patrz, a nie dalej jak w drugi dzień ¦wi±t czytałem ze, cytuję:
"teraz do lasu to wjeżdżaj± tylko najwięksi desperaci ;)) ".

To musiało Cię nieĽle przypilić?

Data: 2013-01-02 11:39:59
Autor: Alfer_z_pracy
Opony zimowe
rmikke napisał:
http://www.alfer.pl/Kampiice2.jpg

Patrz, a nie dalej jak w drugi dzień ¦wi±t czytałem ze, cytuję: "teraz do lasu to wjeżdżaj± tylko najwięksi desperaci ;)) ".
To musiało Cię nieĽle przypilić?

Phi, w internecie różne dziwactwa pisz± :-) Niektórzy nawet wol± pocić się na trenażerach przy ulubionych scenach z "M jak miło¶ć". Co kto lubi :-)

A.

Data: 2013-01-02 23:16:53
Autor: Wojtek Paszkowski
Opony zimowe

"Alfer_z_pracy" <alferwywalto@mp.pl> wrote in message news:50e406e9$0$1208$65785112news.neostrada.pl...
Inwestycja rzędu 20 zł oraz trochę czasu spędzonego w towarzystwie wiertarki i wkrętarki... i do lasu!

czego użyłeś? Nie wygląda toto na blachowkręty.

Wersja budżetowa, mało kolców ;p

pozdr

Data: 2013-01-03 09:49:24
Autor: Alfer_z_pracy
Opony zimowe
Wojtek Paszkowski napisał:
czego użyłeś? Nie wygląda toto na blachowkręty.

To właśnie one.

Wersja budżetowa, mało kolców ;p

Też się obawiałem że trzeba będzie gęściej zasiać plon, ale okazało się że w zupełności wystarcza.

Pzdr
A.

Opony zimowe