Opony zimowe Goodrich Winter Slalom

Data: 2010-09-02 20:37:29
Autor: JaromirD
Opony zimowe Goodrich Winter Slalom
Zaczynają się powoli pojawiać wątki o oponach więc i ja dołożę swój. Po przejrzeniu w sklepach internetowych oferty opon zimowych do Hondy Cr-V z 1999 roku, wstępnie wybrałem Goodrich Winter Slalom (205/70 R15). Znalazłem je za jakieś 320 zł. Poza tym, że ta marka to średnia półka, nie wiem o nich nic. W przeważającej części samochodu będę używał w zimie na dojazdy z zakopianką z Myślenic do Krakowa i jazdę po mieście. Sporadycznie dłuższe wyjazdy w kierunku Śląska lub Lublina więc chyba też drogi krajowe. Nie mogę wykluczyć tras po okolicznych pagórkach, więc mogą się też trafić drogi nieodśnieżone, oblodzone, itp. Czy na tego rodzaju jazdę będą to w miarę odpowiednie opony?

JaromirD

Opony zimowe Goodrich Winter Slalom