Opony zimowe - czas pomyśleć co wybrać

Data: 2014-09-22 11:27:09
Autor: X-Man
Opony zimowe - czas pomyśleć co wybrać
"Chris" <actchris@gazeta.pl> wrote in message news:lvop3r$5gg$1node1.news.atman.pl...
Jako że powoli zbliża się okres zimowy a nie lubię kupować jak już śnieg spadnie to zastanawiam się co wybrać do Mondeo MK4, na linie startu stają Micheln Alpin, Continental TS850, Nokian (choć te podobno się skiepściły ostatnio).
Rozmiar jaki szukam to 205/55/16 jazda to w 95% miasto (DC) + może jakieś wypady poza ale raczej bez gór choć nie wiem jak ferie zimowe bo młody pierwszy raz do szkoły polazł to trzeba będzie coś wymyślić na ten okres.

ja bym rzucił monetą między Michelin a Continentalem albo wziął po prostu te które tańsze będą i już...

Pzdr
Piotrek

Opony zimowe - czas pomyśleć co wybrać