Opony zimowe - czy już?

Data: 2015-11-26 18:55:38
Autor: re
Opony zimowe - czy już?

Użytkownik "Prelim"

Od kilku dni mamy temp. w granicach -1 stopni (w nocy) i 5+ (dzień).
Czy zmieniliście już opony czy czekacie do pierwszego śniegu?
-- -
Kiedyś tak czekałem bo kolejki były a liczyłem na to, że pierwszy śnieg zwykle długo nie leży i taki dzień na pewno jakoś mi się uda przejeździć i pewnie już będzie po największych kolejkach. Tyle, że spadło za dużo śniegu i już wyjeżdżając z garażu gdzie miałem zrobić 90 stopni udało się tylko 45 a potem dowiedziałem się, że ten kawałek od garażu do głównej jest jednak pod górkę mimo, że wygląda na zupełnie poziomy bo nie byłem w stanie pod niego wjechać, musiałem odkręcić i inną drogą jechać. Więc ...

Opony zimowe - czy już?