Opony zimowe latem

Data: 2012-07-27 22:44:02
Autor: Tomasz Pyra
Opony zimowe latem
On Fri, 27 Jul 2012 06:40:59 -0700 (PDT), Adam Klobukowski wrote:

Jakie mog± być konsekwencje używania opon zimowych latem, poza szybszym zużyciem?

Bardzo szybko się przegrzewaj± i trac± przyczepno¶ć.

Nadaj± się w zasadzie tylko do turlania się po mie¶cie, bo jakie¶ dłuższe
hamowanie z wyższej prędko¶ci to już je może przerosn±ć.

Data: 2012-07-27 22:03:58
Autor: to
Opony zimowe latem
begin Tomasz Pyra
Bardzo szybko się przegrzewają i tracą przyczepność.

Nadają się w zasadzie tylko do turlania się po mieście, bo jakieś
dłuższe hamowanie z wyższej prędkości to już je może przerosnąć.

To samo niestety dotyczy całorocznych. Przetestowałem je w słabym aucie (110 KM) i wyniki mnie trochę zaskoczyły. Zimą są prawie jak zimówki, latem na mokrym są jak przyzwoite letnie, ale na suchym, przy większych temperaturach są słabe (szczególnie hamowanie). Słabe tzn. o niebo gorsze od starych, zużytych letnich podobnej klasy.

--
ignorance is bliss

Opony zimowe latem