Opony zimowe latem

Data: 2012-07-27 23:56:37
Autor: Budzik
Opony zimowe latem
Użytkownik Adam Klobukowski adamklobukowski@gmail.com ...

Jakie mog± być konsekwencje używania opon zimowych latem, poza
szybszym zużyciem?
Zapewne zalezy od zimówki
niektore niemiłosiernie piszcz±.

Zalezy tez jak jezdzisz. Jak zapierdzielasz 140 krajówkami to ja bym nie ryzykował...

ale...

ja kupiłem auto ze starymi zimówkami (starymi rocznikowo ale miały bardzo ładny bieżnik)

No to stwierdziłem, że dojezdze i juz 2,5 roku tak jezdze.
W tym roku tylnie wymieniłem, bo zauważyłem zniszczone miejsce (pocz±tek b±bla)

Generalnie jezdzi się zupełnie normalnie, rzeczywi¶cie trzeba uważać trochę bardziej na mokrym. Zim± jest ok, ale w alpy nie jechałem. W nasze góry dojechałem kilka razy :) W miescie nigdzie się nie zakopałem, nie miałem problemu z ruszaniem ze swiateł, jak niektorzy w większe ¶niegi.

Autem z tymi oponami jezdze +20, na autostradzie maks 120.

Opony zimowe latem