[OT]Opony zimowe vs kaski rowerowe

Data: 2012-07-30 09:44:23
Autor: kitab
[OT]Opony zimowe vs kaski rowerowe
BoDro <bolek@lolek.pl> w wiadomości
<news:op.wh86c3hzwf9xfqoem-komputer> napisał:

http://www.tvn24.pl/wiadomosci-z-kraju,3/30-tys-za-nowe-opony-arg
ument-finansowy-do-mnie-nie-przemawia,267935.html Jakbym czytał o hipotetycznym pomyśle wprowadzenia obowiązkowych
kasków: "Pomysł wprowadzenia ustawowego obowiązku jazdy w kasku na
rowerze może  uderzyć po kieszeni cyklistów. - Koszt zakupu
kasku dla jednego rowerzysty  to co najmniej 50 zł - mówił w
TVN24 ekspert ds. bezpieczeństwa drogowego  Jan Kowalski. -
Argument finansowy nie przemawia do mnie - odparła Ewa  Malinowska z OP." "Pomysł ustawowej regulacji sprawy jazdy na rowerze w kasku
forsują  posłowie z sejmowego zespołu ds. bezpieczeństwa. Chcą,
by każdy rowerzysta  obowiązkowo jeździł w kasku po drogach
publicznych prze cały rok. Jeśli  nie zastosuje się do
przepisów, zostanie ukarany mandatem w wys. 50 zł. - Te przepisy mają służyć przede wszystkim bezpieczeństwu i
ochronie życia  i zdrowia. Według szacunków, w kasku jeździ 1 %
rowerzystów. Te 99 %,  które kasku nie używa, stanowi zagrożenie
dal siebie. Skoro nie chcą tego  robić, trzeba ich do tego
przymusić - mówiła Ewa Malinowska" :-)

:-))

To jeszcze link o kaskach

http://www.tvn24.pl/wiadomosci-z-kraju,3/50-zl-za-nowy-kask-argument-finansowy-do-mnie-nie-przemawia,267935.html