Opony zimowe (z kolcami)

Data: 2010-07-26 07:25:16
Autor: Katanka
Opony zimowe (z kolcami)
news-gazeta wrote:
Witam.
Czy na takich oponach:
http://ww.opony-samochodowe.com/index.php?p6456,bridgestone-noranza-2-185-55-15-86t-xl
mogę poruszać się legalnie po publicznych drogach?

Tak, ale najpierw musisz wydłubac kolce (co do jednego) :) Kiedyś nie wydłubałem jednego i mi nie chcieli zrobić przeglądu ;)

--
Kacper Potocki vel Katanka
PSN: Katanka_PL | PS3 Fanboy!

Data: 2010-07-26 07:53:10
Autor: MadMan
Opony zimowe (z kolcami)
Dnia Mon, 26 Jul 2010 07:25:16 +0200, Katanka napisał(a):

[...]

A te kolce da się wydłubać w ogóle?

--
Pozdrawiam,
Tlen: madman1985, GG: 2283138

Data: 2010-07-26 07:59:21
Autor: Katanka
Opony zimowe (z kolcami)
MadMan wrote:
[...]

Tak, zwykłym śrubokrętem, ale to dośc ciężka praca. Łapy bolą jak cholera juz po jednej oponie, a co dopiero po komplecie ;)

Data: 2010-07-26 08:06:40
Autor: MadMan
Opony zimowe (z kolcami)
Dnia Mon, 26 Jul 2010 07:59:21 +0200, Katanka napisał(a):

[...]

Podziwiam samozaparcie. Ja bym pojechał po prostu na jakimś drugim
komplecie kół :)

--
Pozdrawiam,
Tlen: madman1985, GG: 2283138