Opowiedni strój do koszykówki.

Data: 2009-03-24 03:22:12
Autor: mhmerry
Opowiedni strój do koszykówki.
Witam.

Zdecydowałam się na wstąpienie do klubu koszykówki. Potrzebuję rady w
wyborze odpowiednich, w przystępnej cenie butów. Nie jestem pewna czy
jeżeli zaczynam to już powinnam je kupić, w ogóle nie znam się na
rzeczy.

Z góry wielkie dzięki.
Pozdrawiam Maria.

Data: 2009-03-24 03:38:44
Autor: L'e-szczur
On 24 Mar, 11:22, mhme...@wp.pl wrote:
[...]

A jestes w ogole pewna, ze kosztkowka jest tym sportem ktorym chcesz
sie zajac? Bo jezeli nie masz takiej pewnosci, to moze warto sie
najpierw upewnic a potem dopiero wydawac pieniadze?
No i jezeli wspetujesz do klubu to bedziesz pod opieka trenera i on na
pewno doradzi Ci co robic.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-03-24 11:44:15
Autor: s
[...]

Przyjmuje zaklady, w jakim kierunku pojdzie ten watek!
Problemy Unii Europejskiej?....:-)

Pozdr
Slawek

--
"...natomiast wywalajac dobrego zawodnika jest 100% szans, ze straciles wartosciowego zawodnika - wiLQ"

Data: 2009-03-24 03:51:04
Autor: L'e-szczur
On 24 Mar, 11:44, s <s...@krzak.wp.pl> wrote:
> [...]
> pewno doradzi Ci co robic.

Przyjmuje zaklady, w jakim kierunku pojdzie ten watek!

Ceny ropy na zakaukaziu? Wplyw mżawki na wystepowanie stwardnienia
rozsianego u drozdzy?

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-03-25 19:44:30
Autor: wiLQ
s napisal(a) posta, ktorego chcialbym skomentowac:

> [...]
> pewno doradzi Ci co robic.

Przyjmuje zaklady, w jakim kierunku pojdzie ten watek!

Raczej wiadomo bylo, ze zahaczy o jakies tematy damsko-meskie ;-)
Np czy tak samo byscie odpowiedzieli gdyby pytanie zadal jakis chlopak?

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-03-26 09:04:51
Autor: s
Opowiedni strój do koszykówki.

Przyjmuje zaklady, w jakim kierunku pojdzie ten watek!
Problemy Unii Europejskiej?....:-)

Raczej wiadomo bylo, ze zahaczy o jakies tematy damsko-meskie ;-)

Ueee, az tak przewidywalna jest grupa??
Po watku z Gortatem ja nie smialem takich oczywistych wnioskow wyciagac :-D

Pozdr

"...natomiast wywalajac dobrego zawodnika jest 100% szans, ze straciles wartosciowego zawodnika - wiLQ"

Data: 2009-03-24 04:12:52
Autor: sooobi
[...]

Na poczatek kup buty tanie:)
And 1 mozesz juz kupic za 120-150zl.
Pograsz w nich jeden sezon.

Mozesz kupic tez jordany za 600 i pograsz w nich 3 sezony:)

pzdr

Data: 2009-03-24 05:35:47
Autor: L'e-szczur
On 24 Mar, 12:12, soo...@gmail.com wrote:
> [...]
> wyborze odpowiednich, w przystępnej cenie butów. Nie jestem pewna czy
> jeżeli zaczynam to już powinnam je kupić, w ogóle nie znam się na

Na poczatek kup buty tanie:)

Kozaki?

And 1 mozesz juz kupic za 120-150zl.

Ja tam wole And 2. Podobno sa dwa razy lepsze.

Pograsz w nich jeden sezon.

Mozesz kupic tez jordany za 600 i pograsz w nich 3 sezony:)

Jordany dla dziewczyny? Juz lepiej jakies Leslie czy moze raczej L'e-
slie ;-)

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-03-24 05:40:48
Autor: sooobi
Opowiedni strój do koszykówki.
> Mozesz kupic tez jordany za 600 i pograsz w nich 3 sezony:)

Jordany dla dziewczyny? Juz lepiej jakies Leslie czy moze raczej L'e-
slie ;-)

Jordany i smukla kobieca lydka, hmmm
Bedzie ta Eva Mendez na drafcie? Podobno uprawiala seks w kazdym
stanie USA, Polska jeszcze nie zaliczona;)

Data: 2009-03-24 05:46:11
Autor: L'e-szczur
On 24 Mar, 13:40, soo...@gmail.com wrote:

> Jordany dla dziewczyny? Juz lepiej jakies Leslie czy moze raczej L'e-
> slie ;-)

Jordan[y] i [jego] smukla kobieca lydka, hmmm

;-P

Bedzie ta Eva Mendez na drafcie?

Chyba nie, ale wiem kto bedzie mędził na drafcie. Może wystarczy? ;-)

Podobno uprawiala seks w kazdym stanie USA, Polska jeszcze nie zaliczona;)

Ale robila to na draftach, ze tak sobie robisz apetyt? Poza tym
latynoska??? Phi.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-03-24 14:04:55
Autor: s
Opowiedni strój do koszykówki.
Bedzie ta Eva Mendez na drafcie? Podobno uprawiala seks w kazdym
stanie USA, Polska jeszcze nie zaliczona;)

Twoja narzeczona czytuje grupe?:-P

Pozdr

"...natomiast wywalajac dobrego zawodnika jest 100% szans, ze straciles wartosciowego zawodnika - wiLQ"

Data: 2009-03-24 06:21:44
Autor: sooobi
On 24 Mar, 14:04, s <s...@krzak.wp.pl> wrote:
> Bedzie ta Eva Mendez na drafcie? Podobno uprawiala seks w kazdym
> stanie USA, Polska jeszcze nie zaliczona;)

Twoja narzeczona czytuje grupe?:-P

Nie mam narzeczonej:)

pzdr

Data: 2009-03-24 06:22:03
Autor: L'e-szczur
> [...]
> Bedzie ta Eva Mendez na drafcie? Podobno uprawiala seks w kazdym
> stanie USA, Polska jeszcze nie zaliczona;)

Jedna tak, druga nie, a trzecia nie wiadomo ;-)

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-03-24 10:57:36
Autor: mhmerry
Opowiedni strój do koszykówki.
Witam ponownie.

Chciałabym jeszcze zapytać czy oprócz odpowiednich butów będę musiała
się w coś zaopatrzyć?
W jakieś dodatkowe akcesoria dla początkującego koszykarza.

Z góry dziękuję.
Pozdrawiam.

Data: 2009-03-24 11:34:21
Autor: L'e-szczur
On 24 Mar, 18:57, mhme...@wp.pl wrote:
Witam ponownie.

Chciałabym jeszcze zapytać czy oprócz odpowiednich butów będę musiała
się w coś zaopatrzyć?
W jakieś dodatkowe akcesoria dla początkującego koszykarza.

Koszykowka to nie iPod - da sie w nia bawic bez plecaka akcesoriow.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-03-24 20:45:13
Autor: Gerard
L'e-szczur wrote:
[...]

Ale piłka by się przydała.

pozdr

Data: 2009-03-24 23:36:12
Autor: L'e-szczur
On 24 Mar, 20:45, "Gerard" <gerar...@poczta.onet.pl> wrote:
L'e-szczur wrote:

> Koszykowka to nie iPod - da sie w nia bawic bez plecaka akcesoriow.

Ale piłka by się przydała.

A tam. Na poczatek trzeba opanowac umiejetnosc gry bez pilki.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-03-24 22:20:38
Autor: s
Opowiedni strój do koszykówki.
Chciałabym jeszcze zapytać czy oprócz odpowiednich butów będę musiała
się w coś zaopatrzyć?
W jakieś dodatkowe akcesoria dla początkującego koszykarza.

Jak juz pisano - nie spiesz sie.
Pokaz sie na treningu, sprobuj, posmakuj...

Nic nie potrzebujesz na start kupowac.
Koszulke i spodenki sportowe pewnie w domu masz.
Obuwie na sam, samiutki poczatek tez nie musi byc typowo koszykarskie.
Wyposazenie, jakie wkladasz na wfie, zatem w zupelnosci wystarczy.

Jezeli zlapiesz bakcyla - na pewno bedziesz miec okazje dowiedziec sie, co po kolei kupowac, chocby radzac sie trenera, jak sugerowal L'e.

Moja rada, ogolnie dla rozpoczynajacych przygode ze sportem: jezeli pojdziesz do sklepu zaopatrzyc sie w odziez i bedziesz chciala zaoszczedzic na butach, zeby wystarczylo na koszulke, spodenki, etc - nie oszczedzaj. Stroj to glownie ozdoba, choc producenci staraja sie promowac nowe technologie jako niezbedne kazdemu sportowcowi. A dobre, wygodne buty to podstawa dla komfortu i zdrowia. Dobre i wygodne niekoniecznie znaczy: z najmodniejszym logo i z najmodniejszej linii!

Mnie w kazdym razie kupowanie w outletach nie przeszkadza, a mozna tam trafic naprawde przyzwoite buty za znosne pieniadze.

Pozdr
Slawek

--
"...natomiast wywalajac dobrego zawodnika jest 100% szans, ze straciles wartosciowego zawodnika - wiLQ"

Data: 2009-03-24 23:35:40
Autor: L'e-szczur
On 24 Mar, 22:20, s <s...@krzak.wp.pl> wrote:
[...]

Czyli, ze ma nie oszczedzac na butach, zeby kupic lepsza koszulke?
Moze i tak. W sumie buty sa najwazniejsze, ale tez nie ma co szalec.
Ja tam bylbym gotowy kupic nieco gorsze buty (o ile trzymalyby staw
skokowy i mialy sensowna podeszwe na hale) ale z lepsza koszulka typu
mesh. Lepiej czlowiek przez nia nie gra, ale komfort jest zupelnie
inny. A to niestety kosztuje.

A dobre, wygodne buty to podstawa dla komfortu i zdrowia. Dobre i wygodne
niekoniecznie znaczy: z najmodniejszym logo i z najmodniejszej linii!

Czyli nie zadne KoboAdidasAirMaxZoomHuracheHyperdunks XXIII? I teraz
mi to mowisz?

Mnie w kazdym razie kupowanie w outletach nie przeszkadza, a mozna tam
trafic naprawde przyzwoite buty za znosne pieniadze.

O ile nie kupujesz butow do koszykowki, zeby w niedziele zalozyc je
razem z nowym dresikiem do kosciola (wrazliwych przepraszam), albo na
deptak to rzeczywiscie 30% mniej za nowe buty z poprzedniego sezonu
wydaje sie logicznym dealem.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-03-25 01:46:31
Autor: sooobi
[...]

Hmm a to ciekawe, nie slyszalem zeby koszulka miala wplyw na gre.

pzdr

Data: 2009-03-25 01:55:49
Autor: L'e-szczur
On 25 Mar, 09:46, soo...@gmail.com wrote:
> [...]
> inny. A to niestety kosztuje.

Hmm a to ciekawe, nie slyszalem zeby koszulka miala wplyw na gre.

Koszulka nie poprawi Ci skutecznosci, ale lepiej sie gra w czyms co po
dwoch minutach meczu jest mokre niczym szmata do podlogi i klei sie do
czlowieka przy kazdym ruchu.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-03-25 02:40:12
Autor: sooobi
On 25 Mar, 09:55, "L'e-szczur" <leszc...@acn.waw.pl> wrote:

> Hmm a to ciekawe, nie slyszalem zeby koszulka miala wplyw na gre.

Koszulka nie poprawi Ci skutecznosci, ale lepiej sie gra w czyms co po
dwoch minutach meczu jest mokre niczym szmata do podlogi

Wez pod uwage ze nikt nie poci sie tak jak Ty:P
Kobiety tym bardziej:)

pzdr

Data: 2009-03-25 02:44:58
Autor: L'e-szczur
On 25 Mar, 10:40, soo...@gmail.com wrote:

> Koszulka nie poprawi Ci skutecznosci, ale lepiej sie gra w czyms co po
> dwoch minutach meczu jest mokre niczym szmata do podlogi

Wez pod uwage ze nikt nie poci sie tak jak Ty:P

Ty mozesz sobie leciec na chlodzeniu pasywnym, bo nic nie robisz. A ci
ktorzy ciezko pracuja - musza polegac na chlodzeniu wodnym. Kolejny
etap - chlodzenie cieklym azotem ;-)

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-03-25 10:18:51
Autor: s
Opowiedni strój do koszykówki.
Koszulka nie poprawi Ci skutecznosci, ale lepiej sie gra w czyms co po
dwoch minutach meczu jest mokre niczym szmata do podlogi i klei sie do
czlowieka przy kazdym ruchu.

Aaa, widzisz, tu moze tez jest pies pogrzebany.
Zauwazylem, ze wielu ludzi poci sie mocniej ode mnie, przy -na oko- podobnym wysilku.

Wiec ja oczywiscie nie chcialbym sie delektowac zapachem mojej koszulki po meczu, ale i nie mam problemu "szmaty do podlogi po dwoch minutach".

Moze dlatego tak mala wage przykladam do roli koszulki w komforcie gry.
Co oczywiscie nijak nie umniejsza roli butow.

Pozdr

"...natomiast wywalajac dobrego zawodnika jest 100% szans, ze straciles wartosciowego zawodnika - wiLQ"

Data: 2009-03-25 02:44:11
Autor: sooobi
On 25 Mar, 10:18, s <s...@krzak.wp.pl> wrote:
> [...]
> czlowieka przy kazdym ruchu.
nie mam problemu "szmaty do podlogi po dwoch minutach".

Ja tez nie mam z tym problemu. Mi osobiscie gra sie rownie dobrze w
takiej co sie klei.

pzdr

Data: 2009-03-25 03:10:33
Autor: L'e-szczur
On 25 Mar, 10:44, soo...@gmail.com wrote:

> nie mam problemu "szmaty do podlogi po dwoch minutach".

Ja tez nie mam z tym problemu. Mi osobiscie gra sie rownie dobrze w
takiej co sie klei.

Rownie dobrze czyli rownie zle :-P

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-03-25 09:49:17
Autor: Mariusz Kruk
Opowiedni strĂłj do koszykĂłwki.
epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "sooobi@gmail.com"
[...]

Na to jak grasz - zapewne nie. Na to jak ci się gra - owszem. To tak jak
z każdym innym wysiłkiem fizycznym. Zgadnij dlaczego kolarze nie jeżdżą
w bawełnianych koszulkach.

--
  Kruk@ -\                   | I am Macintosh of Borg, Compatibility is Fu-
          }-> epsilon.eu.org | tile!

Data: 2009-03-25 10:12:55
Autor: s
[...]

Pamietajmy, ze jest tu mowa o rozpoczeciu przygody ze sportem, nie z wyczynem.
Dlatego uwazam, ze na sam poczatek zadne inwestycje nie beda potrzebne, potem z pewnoscia dobre buty, reszta na samiutkim koncu.
Nie kwestionuje, ze majac do wyboru koszulke lepsza i zwykla, wybiore lepsza. Ale buty to podstawa.

Pozdr

"...natomiast wywalajac dobrego zawodnika jest 100% szans, ze straciles wartosciowego zawodnika - wiLQ"

Data: 2009-03-25 10:14:02
Autor: Mariusz Kruk
[...]

Oczywiście. Na początek wystarczą dowolne trzymające kostkę buty (choć
i to nie jest niezbędne, ale bezpieczniej w takich). Ale w lepszej
koszulce gra się po prostu przyjemniej. I tyle. Dlatego jednak koszulka
ma wpływ na grę. Aczkolwiek faktycznie, zaczynać można w jakiejkolwiek
koszulce (albo i bez).

--
  Kruk@ -\                   | Nobody notices when things go right.
          }-> epsilon.eu.org | http:// -/                   |                              |

Data: 2009-03-25 02:27:09
Autor: L'e-szczur
On 25 Mar, 10:14, Mariusz Kruk <Mariusz.K...@epsilon.eu.org> wrote:
Aczkolwiek faktycznie, zaczynać można w jakiejkolwiek
koszulce (albo i bez).

Mariusz - zenska koszykowka bez koszulek? Marzyciel ;-)

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-03-25 10:30:10
Autor: Mariusz Kruk
Opowiedni strĂłj do koszykĂłwki.
epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "L'e-szczur"
Aczkolwiek faktycznie, zaczynać można w jakiejkolwiek
koszulce (albo i bez).
Mariusz - zenska koszykowka bez koszulek? Marzyciel ;-)

Wiedziałem, że ktoś tu zaraz z seksistowskim komentarzem wyskoczy :-P

--
  Kruk@ -\                   | ADDING  "JUST  KIDDING" DOESN'T MAKE IT OKAY
          }-> epsilon.eu.org | TO INSULT THE  PRINCIPAL  (Bart  Simpson  on

Data: 2009-03-25 02:41:16
Autor: sooobi
> [...]

i to nie jest niezbędne, ale bezpieczniej w takich). Ale w lepszej
koszulce gra się po prostu przyjemniej. I tyle. Dlatego jednak koszulka

Moze miec na komfort gry, na sama gre nie ma.
Oczywiscie zakladamy ze gramy w koszulkach bez rekawkow.

pzdr

Data: 2009-03-25 19:46:41
Autor: wiLQ

> z każdym innym wysiłkiem fizycznym. Zgadnij dlaczego kolarze nie jeżdżą
> w bawełnianych koszulkach.

Pamietajmy, ze jest tu mowa o rozpoczeciu przygody ze sportem, nie z wyczynem.

Ale czlowiek sie poci nawet jesli nie jest zawodowcem ;-)
Niemniej co do meritum sie zgadzam. Jak ktos sie bardzo mocno poci, albo
w przepoconej zle mu sie gra to prosze bardzo, niech kupuje jakies
koszulkowe wynalazki, ale generalnie sprawe rozwiazuje zwykly recznik.

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-03-25 09:50:48
Autor: Gerard
Opowiedni strój do koszykówki.

Uzytkownik <sooobi@gmail.com> napisal w wiadomosci news:02b533c0-05b0-430f-a4f4-41dbd3793e5cs20g2000yqh.googlegroups.com...
[...]

Amator.

;-)

pozdr

Data: 2009-03-25 01:57:00
Autor: L'e-szczur
On 25 Mar, 09:50, "Gerard" <gerar...@poczta.onet.pl> wrote:
Uzytkownik <soo...@gmail.com> napisal w wiadomoscinews:02b533c0-05b0-430f-a4f4-41dbd3793e5cs20g2000yqh.googlegroups.com...

> Hmm a to ciekawe, nie slyszalem zeby koszulka miala wplyw na gre.

Amator.

;-)

Pewnie. Kazde dziecko wie, ze dobra koszulka daje momentum. A hot hand
zalezy od cieplych rekawiczek - koniecznie z jednym palcem :-)

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-03-25 19:46:15
Autor: wiLQ
sooobi@gmail.com napisal(a) posta, ktorego chcialbym skomentowac:

> [...]
> inny. A to niestety kosztuje.

Hmm a to ciekawe, nie slyszalem zeby koszulka miala wplyw na gre.

To ciekawa zamiana rol... nie ma znaczenia czy jest z rekawkami czy bez?

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-03-25 14:38:49
Autor: sooobi
On 25 Mar, 19:46, wiLQ <N...@spam.com> wrote:
soo...@gmail.com napisal(a) posta, ktorego chcialbym skomentowac:

> Hmm a to ciekawe, nie slyszalem zeby koszulka miala wplyw na gre.

To ciekawa zamiana rol... nie ma znaczenia czy jest z rekawkami czy bez?

Mialem na mysli koszulki bez rekawkow.

pzdr

Data: 2009-03-25 09:25:21
Autor: s
[...]

Wszystko zalezy oczywiscie od kwoty do dyspozycji.
Bo i przeca nie namawiam tez, zeby przeplacac za buty.
Jezeli wystarczy na porzadne (w sensie dopasowania i konstrukcji, nie marketingu) laczki i zostanie pare zlotych na koszulke, to nie widze problemu... Wtedy oczywiscie nie ma cos sie spinac na najdrozszy model butow.

BTW - marketing marketingiem... Ale mimo mocnego postanowienia, ze nie logo jest najwazniejsze, osobiscie, po latach uzytkowania, zmuszony bylem jednak ograniczyc preferowane przeze mnie marki do tych dwoch najmocniejszych na rynku ;-( Zwyczajnie jakosciowo odstaja IMO i tyle.
Przynajmniej w temacie tenisa. Do kosza mam poki co And1 i w sumie nie narzekam, ale gdy przyjdzie mi zmieniac obuwie, tez pewnie pojade po preferencjach firmowych.

.... a ze outlet pod nosem...

Pozdr

"...natomiast wywalajac dobrego zawodnika jest 100% szans, ze straciles wartosciowego zawodnika - wiLQ"

Data: 2009-03-25 01:44:25
Autor: sooobi
Opowiedni strój do koszykówki.
Mnie w kazdym razie kupowanie w outletach nie przeszkadza, a mozna tam
trafic naprawde przyzwoite buty za znosne pieniadze.

Tym bardziej ze masz taki sklep pod nosem:)

pzdr

Data: 2009-03-25 19:46:00
Autor: wiLQ
> [...]

Obuwie na sam, samiutki poczatek tez nie musi byc typowo koszykarskie.
Wyposazenie, jakie wkladasz na wfie, zatem w zupelnosci wystarczy.

Dotad pelna zgoda...
Jezeli zlapiesz bakcyla - na pewno bedziesz miec okazje dowiedziec sie, co po kolei kupowac, chocby radzac sie trenera, jak sugerowal L'e.

... a tutaj powiedzialbym nawet wiecej: jak pytajaca zlapie bakcyla to
sama bedzie wiedziala lepiej od nas czego jej potrzeba ;-)
Po prostu, wraz z doswiadczeniem lepiej widac czego w ubiorze brakuje,
co moznaby poprawic, a co dla konkretnej osoby jest bez znaczenia.

[...]

O ile zgadzam sie z uwaga na temat butow to piszesz tak jakby za bardzo
ze swojej perspektywy. Nie mam bladego pojecia o istnieniu czy wplywie
biustonoszy sportowych, ale podejrzewam, ze moze miec to znaczenie
niewiele mniejsze od butow bo tez kwestia komfortu, zdrowia itp.

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-03-25 20:35:40
Autor: Mariusz Kruk
Opowiedni strĂłj do koszykĂłwki.
epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "wiLQ"
ze swojej perspektywy. Nie mam bladego pojecia o istnieniu czy wplywie
biustonoszy sportowych, ale podejrzewam, ze moze miec to znaczenie
niewiele mniejsze od butow bo tez kwestia komfortu, zdrowia itp.

Istnieją. I z tego, co mi osoba używająca raportowała, mają duży sens.

--
\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\ C  programmers  don't  have  the  BASIC  in-
..\.Kruk@epsilon.eu.org.\.\. stincts.

Data: 2009-03-25 21:41:02
Autor: Szczepan Radzki
Mariusz Kruk pisze:
[...]

No proste, piersi nie wylatują itd. Laski które grają opowiadały że to wymysł stulecia :)

Szczepan Radzki

Data: 2009-03-25 22:58:26
Autor: wiLQ
Szczepan Radzki napisal(a) posta, ktorego chcialbym skomentowac:

No proste, piersi nie wylatują itd.

A czym sie wlasciwie roznia sportowe wersje od zwyklych?

Laski które grają opowiadały że to wymysł stulecia :)

... czyli moze nawet od tego trzeba zaczac, a nie od butow ;-)

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-03-25 15:35:43
Autor: sooobi
On 25 Mar, 22:58, wiLQ <N...@spam.com> wrote:

> No proste, piersi nie wylatują itd.

A czym sie wlasciwie roznia sportowe wersje od zwyklych?

To nigdy nie widziales sportowego biustonosza ze sie pytasz?

Tak apropo taki sporowy stanik jest bardzo seksowny:)

pzdr

Data: 2009-03-26 00:05:11
Autor: wiLQ
> [...]

> A czym sie wlasciwie roznia sportowe wersje od zwyklych?

To nigdy nie widziales sportowego biustonosza ze sie pytasz?

Huh? Widziec i ogladac to sobie moge do woli, a pytam bo faktycznie
nigdy takich ani zwyklych nie nosilem ;-P
 --
pzdr
wiLQ

Data: 2009-03-26 00:55:57
Autor: L'e-szczur
On 26 Mar, 00:05, wiLQ <N...@spam.com> wrote:

> To nigdy nie widziales sportowego biustonosza ze sie pytasz?

Huh? Widziec i ogladac to sobie moge do woli, a pytam bo faktycznie
nigdy takich ani zwyklych nie nosilem ;-P

Nooo - to czas zaczac ;-)

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-03-26 18:04:14
Autor: wiLQ
L'e-szczur napisal(a) posta, ktorego chcialbym skomentowac:

> Huh? Widziec i ogladac to sobie moge do woli, a pytam bo faktycznie
> nigdy takich ani zwyklych nie nosilem ;-P

Nooo - to czas zaczac ;-)

Nie wszyscy maja takie warunki fizyczne jak Ty ;-)

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-03-26 03:03:11
Autor: sooobi
Opowiedni strój do koszykówki.

> To nigdy nie widziales sportowego biustonosza ze sie pytasz?

Huh? Widziec i ogladac to sobie moge do woli, a pytam bo faktycznie
nigdy takich ani zwyklych nie nosilem ;-P

To na tej grupie chyba nikt Ci nie udzieli pytanie na Twoje odpowiedz.
Chyba ze Trad :)

pzdr

Data: 2009-03-25 23:35:03
Autor: Mariusz Kruk
> [...]
No proste, piersi nie wylatują itd.
A czym sie wlasciwie roznia sportowe wersje od zwyklych?

Sportowe mają przede wszystkim trzymać. Nie podtrzymywać, formować,
łotewer. Trzymać. Tak, żeby się nie bujał (w miarę możliwości ;->).
Zresztą nawet z wyglądu widać różnice. Wpisz sobie w google "biustonosz
sportowy" i zobacz jak wygląda.

--
/\-\/\-\/\-\/\-\/\-\/\-\/\ A  tak  - to jakby mówić do pralki. Zadajesz
\  Kruk@epsilon.eu.org   / jej pytanie, a  ona  pierze.   Zupełny  brak

Data: 2009-03-26 00:22:29
Autor: wiLQ
Mariusz Kruk napisal(a) posta, ktorego chcialbym skomentowac:

>A czym sie wlasciwie roznia sportowe wersje od zwyklych?

Sportowe mają przede wszystkim trzymać. Nie podtrzymywać, formować,
łotewer. Trzymać. Tak, żeby się nie bujał (w miarę możliwości ;->).

Hmmm, robi sie coraz ciekawiej, to w zwyklych biustonoszach najbardziej
przeszkadza bujanie sie zawartosci?
Zresztą nawet z wyglądu widać różnice. Wpisz sobie w google "biustonosz
sportowy" i zobacz jak wygląda.

Wizualna roznica mnie nie interesuje bo to mozna chocby i wygooglac,
chodzilo mi o roznice w odczuciach/funkcjonalnosci z punktu widzenia
uzytkownika, a dokladniej uzytkowniczki. Liczylem na to, ze taki byl
ciag dalszy tych raportow, o ktorych wspomniales ;-) --
pzdr
wiLQ

Data: 2009-03-26 07:21:28
Autor: Mariusz Kruk
> [...]
łotewer. Trzymać. Tak, żeby się nie bujał (w miarę możliwości ;->).
Hmmm, robi sie coraz ciekawiej, to w zwyklych biustonoszach najbardziej

Owszem. Zwykły biustonosz jest robiony w innych celach i przy
bieganiu/skakaniu po prostu cycki podskakują.

Zresztą nawet z wyglądu widać różnice. Wpisz sobie w google "biustonosz
sportowy" i zobacz jak wygląda.
Wizualna roznica mnie nie interesuje bo to mozna chocby i wygooglac,

Ale z wyglądu widać różnicę funkcjonalną.

chodzilo mi o roznice w odczuciach/funkcjonalnosci z punktu widzenia
uzytkownika, a dokladniej uzytkowniczki. Liczylem na to, ze taki byl
ciag dalszy tych raportow, o ktorych wspomniales ;-)

No to masz wyżej. :-)

--
d'`'`'`'`'`'`'`'`'`'`'`'`'Yb Podejrzewam,  że  wielu jest userów, których
`b  Kruk@epsilon.eu.org   d' nigdy   nie   użyłbym   np.   Wobec   twojej

Data: 2009-03-26 00:53:59
Autor: L'e-szczur
On 25 Mar, 23:35, Mariusz Kruk <Mariusz.K...@epsilon.eu.org> wrote:
> [...]

łotewer. Trzymać. Tak, żeby się nie bujał (w miarę możliwości ;->).
Zresztą nawet z wyglądu widać różnice. Wpisz sobie w google "biustonosz

A potem zobacz jak sportowy biustonosz (nie)pomaga takiej Serenie
Williams :-)
I okazuje sie ze jednak rozmiar ma znaczenie.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-03-26 09:43:40
Autor: Mariusz Kruk
> [...]
Williams :-)
I okazuje sie ze jednak rozmiar ma znaczenie.

Oczywiście, że rozmiar ma znaczenie. Elementarna fizyka. Zresztą przy
odpowiednio dużym, jakbyś nawet zrobił ten biustonosz plastikowy, tak
żeby w ogóle nie poruszał się względem klatki piersiowej (jakkolwiek
absurdalnie by to nie brzmiało), to biust składa się z tkanek miękkich
i wewnątrz też by się obijał.

--
[-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- ] I DO NOT HAVE DIPLOMATIC IMMUNITY(Bart Simp-
[  Kruk@epsilon.eu.org   ] son on chalkboard in episode 9F20)

Data: 2009-03-26 01:53:12
Autor: L'e-szczur
On 26 Mar, 09:43, Mariusz Kruk <Mariusz.K...@epsilon.eu.org> wrote:
> [...]

żeby w ogóle nie poruszał się względem klatki piersiowej (jakkolwiek
absurdalnie by to nie brzmiało), to biust składa się z tkanek miękkich

No dobra, ale jakie sa szanse na to, ze Dolly Parton nagle zapała
checia gry w koszykowke? ;-)

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-03-26 08:01:38
Autor: s
[...]

A wiesz, moze to dlatego, ze w wieku, w ktorym jest sens zaczynac przygode ze sportem na powaznie, dziewczeta zazwyczaj nie potrzebuja takich wynalazkow.
Oczywiscie, moze ocenilem wiek blednie, ale tez ile klubow przyjmuje w swe szeregi "zaawansowane nastolatki"?

Pozdr

"...natomiast wywalajac dobrego zawodnika jest 100% szans, ze straciles wartosciowego zawodnika - wiLQ"

Data: 2009-03-25 14:02:05
Autor: Szczepan Radzki
sooobi@gmail.com pisze:
[...]

Eva Mendez jest moja, zostawić ją w spokoju!! :-)

Szczepan Radzki

Data: 2009-03-25 06:08:00
Autor: L'e-szczur
On 25 Mar, 14:02, Szczepan Radzki <s.rad...@CUTTHIS.gmail.com> wrote:
soo...@gmail.com pisze:

> Jordany i smukla kobieca lydka, hmmm
> Bedzie ta Eva Mendez na drafcie? Podobno uprawiala seks w kazdym
> stanie USA, Polska jeszcze nie zaliczona;)

Eva Mendez jest moja, zostawić ją w spokoju!! :-)

OMG! Chlopaki przestancie grac w NBA2k9, wyjdzcie z domow a sie
przekonacie ze polowie zenskiej populacji w kraju Eva Mendez moglaby
co najwyzej buty czyscic :-)

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-03-25 06:26:55
Autor: sooobi
On 25 Mar, 14:08, "L'e-szczur" <leszc...@acn.waw.pl> wrote:

> Eva Mendez jest moja, zostawić ją w spokoju!! :-)

OMG! Chlopaki przestancie grac w NBA2k9, wyjdzcie z domow a sie
przekonacie ze polowie zenskiej populacji w kraju Eva Mendez moglaby
co najwyzej buty czyscic :-)

Mysle ze wilQ powinien sie wypowiedziec w tej kwestii:)

pzdr

Data: 2009-03-25 06:42:57
Autor: L'e-szczur
On 25 Mar, 14:26, soo...@gmail.com wrote:

> [...]
> co najwyzej buty czyscic :-)

Mysle ze wilQ powinien sie wypowiedziec w tej kwestii:)

wiLQ jest postacia mityczna. Zyje glownie w legendach, opowiesciach,
bajkach i przekazach ludowych. Ale z nim jest jak z Yeti - mowi sie,
ze ktos, kiedys go widzial, ale zycjacego swiadka nie znajdziesz.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-03-25 06:46:24
Autor: sooobi
Opowiedni strój do koszykówki.
Ale z nim jest jak z Yeti - mowi sie,
ze ktos, kiedys go widzial, ale zycjacego swiadka nie znajdziesz.

Rozumiem ze caly czas piszesz o kobietach?:)

pzdr

Data: 2009-03-25 21:36:25
Autor: Szczepan Radzki

soo...@gmail.com pisze:
[...]

Some say... jak mawiają w popularnym programie prowadzonym przez pana posiadającego wzrost koszykarski... ;)
wiLQ jak Stig?

Szczepan Radzki

Data: 2009-03-25 19:47:15
Autor: wiLQ

> [...]
> co najwyzej buty czyscic :-)

Mysle ze wilQ powinien sie wypowiedziec w tej kwestii:)

Przy takiej znajomosci tematu: "podobno uprawiala seks w kazdym stanie
USA" to tylko chyle czola przed wiedza wypowiadajacych sie ekspertow ;-)
Zreszta przez to male okienko w piwnicy ludziow przeciez nie widuje, ale
za to czasami dochodza promienie slonca ;-)

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-03-25 21:35:44
Autor: Szczepan Radzki
soo...@gmail.com pisze:

[...]

Precz niewierny!! Eva ma błysk w oku;-)
Wiemy jak wyglądają rodzime dziołchy, wiemy aż za dobrze ;)

Szczepan Radzki

Data: 2009-03-25 20:08:03
Autor: wiLQ
> [...]

> stanie USA, Polska jeszcze nie zaliczona;)

Eva Mendez jest moja, zostawić ją w spokoju!! :-)

Toz nikt z nas Twojego .jpg na dysku nie bedzie dotykal ;-)

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-03-25 21:39:21
Autor: Szczepan Radzki
wiLQ pisze:
[...]

Sprecyzujmy, to od NIEJ, zaznaczała, że jest tylko jeden taki i wysłała mi bo jestem wyjątkowy.

Szczepan Radzki

Opowiedni strój do koszykówki.