Opowiedni strój do koszykówki.

Data: 2009-03-24 03:38:44
Autor: L'e-szczur
Opowiedni strój do koszykówki.
On 24 Mar, 11:22, mhme...@wp.pl wrote:
Witam.

Zdecydowałam się na wstąpienie do klubu koszykówki. Potrzebuję rady w
wyborze odpowiednich, w przystępnej cenie butów. Nie jestem pewna czy
jeżeli zaczynam to już powinnam je kupić, w ogóle nie znam się na
rzeczy.

A jestes w ogole pewna, ze kosztkowka jest tym sportem ktorym chcesz
sie zajac? Bo jezeli nie masz takiej pewnosci, to moze warto sie
najpierw upewnic a potem dopiero wydawac pieniadze?
No i jezeli wspetujesz do klubu to bedziesz pod opieka trenera i on na
pewno doradzi Ci co robic.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-03-24 11:44:15
Autor: s
[...]

Przyjmuje zaklady, w jakim kierunku pojdzie ten watek!
Problemy Unii Europejskiej?....:-)

Pozdr
Slawek

--
"...natomiast wywalajac dobrego zawodnika jest 100% szans, ze straciles wartosciowego zawodnika - wiLQ"

Data: 2009-03-24 03:51:04
Autor: L'e-szczur
On 24 Mar, 11:44, s <s...@krzak.wp.pl> wrote:
> [...]
> pewno doradzi Ci co robic.

Przyjmuje zaklady, w jakim kierunku pojdzie ten watek!

Ceny ropy na zakaukaziu? Wplyw mżawki na wystepowanie stwardnienia
rozsianego u drozdzy?

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-03-25 19:44:30
Autor: wiLQ
s napisal(a) posta, ktorego chcialbym skomentowac:

> [...]
> pewno doradzi Ci co robic.

Przyjmuje zaklady, w jakim kierunku pojdzie ten watek!

Raczej wiadomo bylo, ze zahaczy o jakies tematy damsko-meskie ;-)
Np czy tak samo byscie odpowiedzieli gdyby pytanie zadal jakis chlopak?

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-03-26 09:04:51
Autor: s
Opowiedni strój do koszykówki.

Przyjmuje zaklady, w jakim kierunku pojdzie ten watek!
Problemy Unii Europejskiej?....:-)

Raczej wiadomo bylo, ze zahaczy o jakies tematy damsko-meskie ;-)

Ueee, az tak przewidywalna jest grupa??
Po watku z Gortatem ja nie smialem takich oczywistych wnioskow wyciagac :-D

Pozdr