Data: 2014-12-04 09:50:30 | |
Autor: Zebris | |
Opóźnienia pociągu = zwrot pieniędzy | |
Wreszcie nadszedł dzień, w którym puścimy tą firmę w skarpetach.
Od dzisiaj za spóźnienie pociągu można dostać odszkodowanie. Odszkodowanie jest: - jeśli opóźnienie pociągu przekroczy 60 minut, to pasażerowi przysługuje zwrot 25 proc. wartości biletu; - jeśli opóźnienie przekroczy 120 minut, to pasażer dostaje zwrot połowy wartości biletu. Odszkodowania brak: - jeśli jego wartość nie przekracza 4 euro; - jeśli klient wiedział o opóźnieniu przed kupnem biletu; - jeśli na opóźnienie miały wpływ okoliczności zewnętrzne lub powstało ono z winy pasażera albo osoby trzeciej. Więcej tutaj: http://wyborcza.biz/biznes/1,100896,17070269,Nowe_prawa_pasazerow__Spozniony_pociag___zwrot_pieniedzy.html |
|
Data: 2014-12-04 02:27:37 | |
Autor: radoslaw | |
Opóźnienia pociągu = zwrot pieniędzy | |
W dniu czwartek, 4 grudnia 2014 09:50:49 UTC+1 użytkownik Zebris napisał:
Wreszcie nadszedł dzień, w którym puścimy tą firmę w skarpetach.I teraz każde opóźnienie będzie przez okoliczności zewnętrzne (np. pogoda) Radek |
|
Data: 2014-12-04 18:53:09 | |
Autor: Shrek | |
Opóźnienia pociągu = zwrot pieniędzy | |
On 2014-12-04 11:27, radoslaw@korzeniewski.net wrote:
Wreszcie nadszedł dzień, w którym puścimy tą firmę w skarpetach.I teraz każde opóźnienie będzie przez okoliczności zewnętrzne (np. pogoda) Nawet nie - po prostu normą są już pociągi, które godzinne opóźnienie potrafią nadgonić na trasie;) Shrek. |
|
Data: 2014-12-04 19:08:33 | |
Autor: Sonn | |
Opóźnienia pociągu = zwrot pieniędzy | |
W dniu 2014-12-04 09:50, Zebris pisze:
Wreszcie nadszedł dzień, w którym puścimy tą firmę w skarpetach. Nie bój żaby. Procedura pewnie będzie taka, że to ciebie PKP puści z torbami ;) -- Sonn |
|
Data: 2014-12-04 19:54:45 | |
Autor: qwerty | |
Opóźnienia pociągu = zwrot pieniędzy | |
Użytkownik "Sonn" napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:5480a32a$1$53615$b1db1813$3c7cb2fd@news.astraweb.com...
Nie bój żaby. Procedura pewnie będzie taka, że to ciebie PKP puści z torbami ;) Trzeba wysłać bilet. |
|
Data: 2014-12-04 19:54:21 | |
Autor: qwerty | |
Opóźnienia pociągu = zwrot pieniędzy | |
Użytkownik "Zebris" napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:5480205e$0$21554$65785112@news.neostrada.pl...
Od dzisiaj za spóźnienie pociągu można dostać odszkodowanie. Od jakiegoś czasu można. |
|
Data: 2014-12-05 13:58:03 | |
Autor: Tomasz Chmielewski | |
Opóźnienia pociÄ gu = zwrot pieniÄdzy | |
Zebris wrote:
Odszkodowania brak: - jeĹli klient wiedziaĹ o opóźnieniu przed kupnem biletu; "Co, zdziwiony Ĺźe siÄ znowu spóźniĹ?" To w zasadzie wyklucza wszelkie reklamacje ;) -- Tomasz Chmielewski http://www.sslrack.com |
|
Data: 2014-12-06 13:51:00 | |
Autor: jg | |
Opóźnienia pociągu = zwrot pieniędzy | |
Dnia Thu, 4 Dec 2014 09:50:30 +0100, Zebris napisał(a):
Odszkodowania brak: co oni z tym euro wyjechal? afaik w polsce obowiazuje waluta zloty. wg jakiego kursu? -- jg |
|
Data: 2014-12-07 23:11:36 | |
Autor: J.F. | |
Opóźnienia pociągu = zwrot pieniędzy | |
Dnia Sat, 6 Dec 2014 13:51:00 +0100, jg napisał(a):
Dnia Thu, 4 Dec 2014 09:50:30 +0100, Zebris napisał(a): dawniej, jak zlotowka sie dewaluowala, to mialo pewien sens. Teraz ... moze to realizacja unijnej dyrektywy ? wg jakiego kursu? Jest tabela NBP. Tylko ktora - z dnia spoznienia, z dnia zakupu. Ogolnie - to najmniejszy problem :-) J. |
|
Data: 2014-12-08 09:29:47 | |
Autor: BartekK | |
Opóźnienia pociÄ gu = zwrot pieniÄd zy | |
W dniu 2014-12-04 o 09:50, Zebris pisze:
Od dzisiaj za spóźnienie pociÄ gu moĹźna dostaÄ odszkodowanie.Jak zwykle UE musi kazaÄ zrobiÄ po swojemu. Zamiast zrobiÄ tak, jak to siÄ sprawdziĹo i dziaĹa w wielu innych branĹźach: np dostÄpny dla klienta droĹźszy bilet "z gwarantowanym czasem SLA dowiezienia klienta na miejsce" dajÄ cy gwarancjÄ przewodu w terminie lub zwrot/kara lub transport alternatywny (a co, klient wiÄcej pĹaci, to moĹźna go i taksĂłwkÄ zawieĹşÄ, byle w czasie siÄ zmieĹciÄ), albo taĹszy bilet z mniejszym priorytetem, z gwarancjÄ dowiezienia ale bez gwarancji czasu dowiezienia... -- | BartĹomiej KuĹşniewski | sibi@drut.org GG:23319 tel +48 696455098 http://drut.org/ | http://www.allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=338173 |
|
Data: 2014-12-10 12:57:49 | |
Autor: Konfabulator | |
Opóźnienia pociągu = zwrot pieniędzy | |
Jeździsz PKP? Ja ostatnio codziennie. Ale robię to od niedawna, czyli z pół roku.
Kiedy pierwszy raz usłyszałem, że pociąg na odcinku 2 KM potrafi bez żadnej awarii zrobić 180 min. opóźnienia to nie byłem sobie w stanie wyobrazić, że nie jestem w Matrixie. Dziś wiem, że to jest normalne w tej firmie. Ostatnio pociąg SKM wjechał na stację i ktoś kopnął w drzwi, bo się nie chciały otworzyć, co unieruchomiło skład na godzinę, blokując cały ruch pociągów podmiejskich. I kto jest winny? PKP, SKM, producent składu, producent czujników zabezpieczających w drzwiach czy idiota pasażer nie odróżniający czerwonego koloru od zielonego? Na plus PKP też coś napiszę. Przez pół roku co chwilę psuły się megafony na mojej stacji. Napisałem do rzecznika prasowego pkp czy to norma w 21 wieku, że nic nie jeździ o czasie i nawet nie wiadomo czy przyjedzie. Odpowiedź przyszła po miesiącu, ale od tamtej pory megafony działają w sposób idealny. Co oznacza, że centrala często nie wie o bajzlu jaki robią pracownicy na dole. |
|