Opóźnione załączanie się karty graficznej

Data: 2011-12-07 12:04:23
Autor: Tomaszek
Opóźnione załączanie się karty graficznej
W dniu 2011-12-07 11:58, Adam pisze:
Czy ktoś ma pojęcie o co tutaj chodzi
i jak to naprawić?

Przejrzyj dokładnie bios, czy tam aby przypadkiem nie ma możliwości *wyłączenia* zintegrowanej karty graficznej.

Data: 2011-12-07 12:29:35
Autor: M1SLQ
Opóźnione załączanie się karty graficznej
Przejrzyj dokładnie bios, czy tam aby przypadkiem nie ma możliwości *wyłączenia* zintegrowanej karty graficznej.

Może w przypadku tak starego strucla do tego celu służy jakaś zworka.

Pozdrawiam

Data: 2011-12-07 14:03:58
Autor: JoteR
"M1SLQ" napisał:

Przejrzyj dokładnie bios, czy tam aby przypadkiem nie ma możliwości *wyłączenia* zintegrowanej karty graficznej.

Może w przypadku tak starego strucla do tego celu służy jakaś zworka.

A może poszli do lasu...
http://www.google.com/url?sa=t&rct=j&q=asus%20cusl-2&source=web&cd=1&ved=0CCkQFjAA&url=http%3A%2F%2Fwww.motherboards.org%2Ffiles%2Fmanuals%2F1%2Fcusl2-102.pdf&ei=oWHfTqayL4vLtAaR3KCFCQ&usg=AFQjCNFz_7MaWBMYSv6DlsD5Br7ThdTZHQ

JoteR

Data: 2011-12-07 17:45:50
Autor: Przemek
Opóźnione załączanie się karty graficznej
JoteR nam wczesniej objawił, a ja odpowiadam:
A może poszli do lasu...

Strona 61, wyłaczyć w BIOSie grafikę wbudowaną, niestety trzeba to zrobić będąc do niej podłączonym, zeby zobaczyć BIOS.
Przem

Opóźnione załączanie się karty graficznej