Opozycja oszukuje powodzian.

Data: 2010-05-25 15:33:31
Autor: Lorn
Opozycja oszukuje powodzian.
karwanjestdebilem pisze:
Nie 6 tys. zł dla każdej rodziny, ale 12 tys. zł, nie z rezerwy budżetowej, tylko przez zmianę budżetu - PiS i SLD ścigają się, kto bardziej dogodzi powodzianom. Kosztem rządu, zdrowego rozsądku i czasu, który upłynie nim ofiary powodzi dostaną pomoc finansową. To cynizm i igranie z ludzkim nieszczęściem - pisze Agata Nowakowska.

Zrujnować Polskę, aby do koryta się dostać... Bolszewia.

Data: 2010-05-25 06:48:49
Autor: DJ MC Donald Musk
On 25 Maj, 15:33, Lorn <ateag...@poczta.fm> wrote:
karwanjestdebilem pisze:

> [...]
> nieszczęściem - pisze Agata Nowakowska.

Zrujnować Polskę, aby do koryta się dostać... Bolszewia.

to znowu opozycja miesza a nie dajmy na to...bobry?

Data: 2010-05-25 16:37:36
Autor: Piotr
Opozycja oszukuje powodzian.
Dnia Tue, 25 May 2010 15:50:24 +0200, Lorn napisał(a):

Nornice.

Ja bym jeszcze wspomniał susły, borsuki, kuny, lisy...
Się dopierdolił rząd do tych bobrów, jak pijany do płota.
Piotr
--
Czego to wałkuństwo nie zrobi:
http://groups.google.pl/group/pl.soc.polityka/browse_thread/thread/4501b48e02130afb/3ec3d

Data: 2010-05-25 16:40:33
Autor: Piotr
Dnia Tue, 25 May 2010 16:37:36 +0200, Piotr napisał(a):

Nornice.

Ja bym jeszcze wspomniał susły, borsuki, kuny, lisy...

Aaaa! I kaczki!
Sam widziałem jak dwie kaczki dobierały się do wałów...
Prawie rozkopały, ale jedną zabili, a druga już chyba se da spokój.

Data: 2010-05-25 16:56:07
Autor: rAzor
Opozycja oszukuje powodzian.
Użytkownik... he he - DJ MC Donald Musk raczył napisać:
to znowu opozycja miesza a nie dajmy na to...bobry?

:-D
--
"Woda ma to do siebie, że się zbiera i stanowi zagrożenie, a potem spływa do głównej rzeki i do Bałtyku"
"Miałem przyjemnośc być dzisiaj na południu Polski, gdzie ta walka z żywiołem powoli ustępuje."

Data: 2010-05-25 15:43:43
Autor: Tytus

"Lorn" <ateagina@poczta.fm> wrote in message news:htgjje$d1r$2news.onet.pl...
karwanjestdebilem pisze:
[...]

Szmalu jest od chuja, tylko tzreba waly i mosty budowac a nie stadiony dla walterow i wejchertow...

Data: 2010-05-25 15:46:44
Autor: Lorn

karwanjestdebilem pisze:
[...]

Drugi pseudo-ekonomista po awe się znalazł. Hehe coraz więcej was fachowców na psp. :>

Data: 2010-05-25 15:51:28
Autor: rAzor
Opozycja oszukuje powodzian.

karwanjestdebilem pisze:
[...]

Sugerujesz, że wały, poldery, zbiorniki retencyjne, kanały ulgi są zbędne? Ciekawe...

Data: 2010-05-25 15:53:32
Autor: Lorn

karwanjestdebilem pisze:
[...]

Sugeruję, że Tytus jako pseudo-ekonomista zostanie z otwartymi rękoma przyjęty do picu. :> Drukować szmal będzie mógł do woli.

Data: 2010-05-25 16:46:26
Autor: Tytus

karwanjestdebilem pisze:
[...]

Szmalu jest od chuja z UE - nie trzeba frukowac. A Balcerowiczem byc nie trzeba, zeby widziec, ze pod rzadami Pilakarza szmal idzie albo nie tam gdzie trzeba albo zostaje w UE. Ale rozumiem, ze volksdeutch taki ma prikaz od Pani Frau bo w takim ukladzie wiecej dla szkopkow zostaje...

Data: 2010-05-25 17:17:14
Autor: Lorn

karwanjestdebilem pisze:
[...]

Koszty orlików to kropla w morzu środków potrzebnych na infrastrukturę przeciwpowodziową. Kasa z UE nie pokryje wszystkich zapotrzebowań, ale co Jaruś chce zrobić? Przemodelować budżet, żeby kraj zadłużać. :> Ujadaj Tytusie do ekologów, którzy skutecznie blokują wszelkie inwestycje :> Nie zapomnij też o wywalonej w bagna Rospudy kasie przez rząd Jarusia.

Data: 2010-05-25 15:54:13
Autor: karwanjestdebilem
Opozycja oszukuje powodzian.

Użytkownik "Lorn" <ateagina@poczta.fm> napisał

Drugi pseudo-ekonomista po awe się znalazł. Hehe coraz więcej was fachowców na psp. :>

Nikt im nie powie, że białe jest białe... Debile tak mają.

Przemysław Warzywny
--

"Wygrana w wyborach Jarosława Kaczyńskiego może spowodować, że Polska spadnie do rangi Ruandy i Burundi, a rządziłby nią "człowiek, który ma doświadczenie w hodowli zwierząt futerkowych.
Wyrok w procesie apelacyjnym w aferze gruntowej uchylony. Argumenty Mariusza Kamińskiego, b. szefa CBA, i jego zwolenników, że wszystko zgodne z prawem, upadły".

Data: 2010-05-25 19:31:41
Autor: Krzysztof

Użytkownik "karwanjestdebilem" <Brońmy RP przed pisem@..pl> napisał w wiadomości news:htgkq5$lo7$1inews.gazeta.pl...

Użytkownik "Lorn" <ateagina@poczta.fm> napisał

Drugi pseudo-ekonomista po awe się znalazł. Hehe coraz więcej was fachowców na psp. :>

Nikt im nie powie, że białe jest białe... Debile tak mają.

Co tu mowic - to jest oczywista oczywistosc :D

K.

Data: 2010-05-25 19:07:06
Autor: 'heÂŽsk
Opozycja oszukuje powodzian.
On Tue, 25 May 2010 15:43:43 +0200, "Tytus" <popierdolka75@gazeta.pl>
wrote:

> Zrujnować Polskę, aby do koryta się dostać... Bolszewia.

Szmalu jest od chuja, tylko tzreba waly i mosty budowac a nie stadiony dla walterow i wejchertow...

 co za przyjazny jezyk! typowy dla elektoratu pis.  dziel swoje a nie cudze.

--

 HeSk

Data: 2010-05-25 19:30:43
Autor: Krzysztof
Opozycja oszukuje powodzian.

Zrujnować Polskę, aby do koryta się dostać... Bolszewia.

Szmalu jest od chuja, tylko tzreba waly i mosty budowac a nie stadiony dla walterow i wejchertow...
Dobrze mowisz towarzyszu!!! Wspomnij za kogo "zdobyto" EURO 2012 ?
Przypomne , za  J.Kaczynskiego - więc kieruj pretensje pod wlasciwy adres.

K.

Opozycja oszukuje powodzian.