Opozycja zamordowała prezydenta

Data: 2017-07-19 09:29:57
Autor: Wojtek
W dniu 2017-07-19 o 08:39, Shrek pisze:
> Co grozi prezesowi (oczywi¶cie w wolnych s±dach) za stwierdzenie, że
> opozycja zamordowała mu brata? Zesławienie, przymusowe leczenie? Je¶li
> to drugie, to czy s± jakie¶ procedury, żeby defacto krajem nie rz±dził
> ¶wir?
Prezes nie powiedział, że opozycja zamordowała mu brata, lecz "wy zamordowali¶cie". Więc pytanie zasadnicze kto to jest "wy"? Bo tylko
ci od "wy" mog± poczuć się zniesławieni.
Pomijam tu sens tego stwierdzenia o zamordowaniu brata (wczoraj w sejmie
rozum dawno wyszedł z sali sejmowej a zostały tylko emocje).

Pozdrawiam,
Wojtek

Data: 2017-07-19 19:09:26
Autor: cef
Opozycja zamordowała prezydenta
W dniu 2017-07-19 o 09:29, Wojtek pisze:

Prezes nie powiedział, że opozycja zamordowała mu brata, lecz "wy zamordowaliście". Więc pytanie zasadnicze kto to jest "wy"? Bo tylko
ci od "wy" mogą poczuć się zniesławieni.
Pomijam tu sens tego stwierdzenia o zamordowaniu brata (wczoraj w sejmie
rozum dawno wyszedł z sali sejmowej a zostały tylko emocje).

Analizować można do woli. Skoro mówił o zdradzieckich mordach, to chyba raczej o posłach PIS, bo w opozycji to s± przeciwnicy polityczni.
Zdrajcy s± zawsze we własnych szeregach.
Ja zrozumiałem, że to posłowie PIS s± kanaliami.

Data: 2017-07-20 09:22:13
Autor: Wojtek
W dniu 2017-07-19 o 19:09, cef pisze:

Analizować można do woli. Skoro mówił o zdradzieckich mordach, to chyba raczej o posłach PIS, bo w opozycji to s± przeciwnicy polityczni.
Zdrajcy s± zawsze we własnych szeregach.

Zdrajcy s±, czy też mog± być, po wszystkich stronach.
Owszem, można przyj±ć, że zdrajca to ten co nas zdradził, a ten co zdradził ich to bohater. Ale to mnie aqrat nie przekonuje.

Ja zrozumiałem, że to posłowie PIS s± kanaliami.

Jeżeli posłowie PiS pozw± prezesa o zniesławienie, będzie oznaczało,
że dobrze zrozumiałe¶.

Pozdrawiam,
Wojtek

Data: 2017-07-20 10:28:51
Autor: cef
W dniu 2017-07-20 o 09:22, Wojtek pisze:
[...]

Nie jest to jedyna opcja.
Albo posłowie PIS się boj± swojego prezesa i
go nie pozw± albo s± mało lotni i nie zrozumieli :-)

Opozycja zamordowała prezydenta