Opozycjonista otoczony członkami PZPR mający teściów UBeków

Data: 2015-05-07 17:10:56
Autor: Joschi
Opozycjonista otoczony członkami PZPR mający teściów UBeków
 ~Latarnia 46 minut temuOpozycjonista otoczony członkami PZPR mający teściów UBeków może być tylko opozycjonistą wobec Wolnej Polski

 ~Reagan 45 minut temu" ... ja rewolucję robiłem" - Drugi Bolek, Buc z Ruskiej Budy, zadufany, a tępy jak but z lewej nogi.

 ~następny 50 minut temuco to komune obalył...

 ~Cisza 51 minut temuNajwiększą,,rewolucje,,to ja widziałam na pogrzebie Jaruzelskiego...

 ~asa 32 minut temuwal sie czerwona swinio !!!

Data: 2015-05-07 18:15:31
Autor: Mark Woydak

Użytkownik "Joschi" <joschi@gmail.com> napisał w wiadomości news:mifv9u$lbc$1speranza.aioe.org...
[...]

PO jakiego grzyba cytujesz tu sobie podobnych debili? Im za to płacą a ty co z tego masz?

MW

Data: 2015-05-07 18:34:17
Autor: Joschi
"Mark Woydak" <Mark.Woydak@forest.gmx.de> schrieb im Newsbeitrag news:mig344$o0c$20news.albasani.net...

[...]

Złodzieja i oszusta trzeba odwołać! Wypierdalać!

Data: 2015-05-07 18:47:02
Autor: Mark Woydak
Użytkownik "Joschi" <joschi@gmail.com> napisał w wiadomości news:mig467$1r5$1speranza.aioe.org...
[...]

No to odwołaj. Czego ryczysz? Lecz się boukun.

MW

Data: 2015-05-07 19:22:54
Autor: Joschi
"Mark Woydak" <Mark.Woydak@forest.gmx.de> schrieb im Newsbeitrag news:mig55o$ri6$4news.albasani.net...
[...]

Ostatnie POdrygi złodzieja i oszusta z PO. Coś nie pokazują ostatnio żadnych sondaży, widocznie wiedzą, że de bul będzie odwołany!

 ~janek 51 minut temuPrezydencie Bulu-Bronisławie! Naród "sprawców" Ci tego nie wybaczy!

 ~ada 48 minut temuCzy to jest prawda, że Komorowski z Kopacz wprowadza stan wyjatkowy w Polsce jak on przegra? Cały Internet o tym pisze "15 maja 2015 r. stan wyjatkowy w Polsce. Czy sprowadzi tzw. pomoc braterska ze wschodu pytaja Internauci?

Opozycjonista otoczony członkami PZPR mający teściów UBeków