Opozycjonista po powrocie z Polski: Zatrzymali mnie i bili

Data: 2011-10-01 17:12:37
Autor: Bogdan Idzikowski
Opozycjonista po powrocie z Polski: Zatrzymali mnie i bili
- Zatrzymali mnie i zbili. Ma to bezporedni zwizek z moim udziaem w szczycie w Warszawie. ukaszenka bardzo bolenie odczu to, e nie zosta zaproszony - mwi przedstawiciel biaoruskiej opozycji Anatol Labiedka.
wicej:
http://wyborcza.pl/1,75248,10389569,Opozycjonista_po_powrocie_z_Polski__Zatrzymali_mnie.html

Mam mieszane uczucia.

Ten pan przecie w gruncie rzeczy jest zdrajc narodu biaoruskiego. Jego celem jest wzniecanie niepokojw w Biaorusi za pienidze pochodzce od obcego mocarstwa, ktremu zaley, eby na Biaorusi zmieni rzd, na przyjazny temu obcemu mocarstwu, a to w celu osabienia i ograbienia Biaorusi.

Na pewno, jednym z tych mocarstw, przekupujcych zdrajcw, jest Polska.

Jeli jest inaczej, to prosz o wyraenie swojego zdania. Miejcie jednak na uwadze to, e jakie inne obce mocarstwo, np. Rosja, by moe przekupuje czonkw polskiej partii w celu zwikszenia swoich wpyww w Polsce.

--
J. Kaczyski - "musimy uzyska waciw odpowied"

Data: 2011-10-01 20:10:58
Autor: jadrys
Opozycjonista po powrocie z Polski: Zatrzymali mnie i bili
- Zatrzymali mnie i zbili. Ma to bezpośredni związek z moim udziałem w szczycie w Warszawie. Łukaszenka bardzo boleśnie odczuł to, że nie został zaproszony - mówi przedstawiciel białoruskiej opozycji Anatol Labiedźka.
więcej:
http://wyborcza.pl/1,75248,10389569,Opozycjonista_po_powrocie_z_Polski__Zatrzymali_mnie.html ==========================================

Mam mieszane uczucia.

Ten pan przecież w gruncie rzeczy jest zdrajcą narodu białoruskiego. Jego celem jest wzniecanie niepokojów w Białorusi za pieniądze pochodzące od obcego mocarstwa, któremu zależy, żeby na Białorusi zmienić rząd, na przyjazny temu obcemu mocarstwu, a to w celu osłabienia i ograbienia Białorusi.

Na pewno, jednym z tych mocarstw, przekupujących zdrajców, jest Polska.

Jeśli jest inaczej, to proszę o wyrażenie swojego zdania. Miejcie jednak na uwadze to, że jakieś inne obce mocarstwo, np. Rosja, być może przekupuje członków polskiej partii w celu zwiększenia swoich wpływów w Polsce.

No i masz oczywiście słuszność. Na tym szczycie knute są intrygi mające w zamiarze pozbawić Białoruś samodzielności. Ten białoruski "opozycjonista" uczestniczący w tym spisku przeciw niezależności swojej ojczyzny, to sprzedawczyk. A więc skąd te twoje mieszane uczucia?

Data: 2011-10-01 22:07:31
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:j67l2g$6h3$1news.onet.pl...
[...]

Bo Polska w tym uczestniczy.

Data: 2011-10-01 23:28:52
Autor: boukun

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:4e877305$0$2440$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Co więcej , wiedzie w tym prym... i finansuje rewolucyjne ruchy...

boukun

Data: 2011-10-01 23:27:46
Autor: boukun
Opozycjonista po powrocie z Polski: Zatrzymali mnie i bili

Uytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisa w wiadomoci news:4e872de7$0$3510$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Po co, skoro to ju zrobiy USA z polskimi "opozycjonistami" lat '68...

boukun

Opozycjonista po powrocie z Polski: Zatrzymali mnie i bili