Opozycjonista po powrocie z Polski: Zatrzymali mnie i bili

Data: 2011-10-01 20:10:58
Autor: jadrys
Opozycjonista po powrocie z Polski: Zatrzymali mnie i bili
- Zatrzymali mnie i zbili. Ma to bezpo艣redni zwi膮zek z moim udzia艂em w szczycie w Warszawie. 艁ukaszenka bardzo bole艣nie odczu艂 to, 偶e nie zosta艂 zaproszony - m贸wi przedstawiciel bia艂oruskiej opozycji Anatol Labied藕ka.
wi臋cej:
http://wyborcza.pl/1,75248,10389569,Opozycjonista_po_powrocie_z_Polski__Zatrzymali_mnie.html ==========================================

Mam mieszane uczucia.

Ten pan przecie偶 w gruncie rzeczy jest zdrajc膮 narodu bia艂oruskiego. Jego celem jest wzniecanie niepokoj贸w w Bia艂orusi za pieni膮dze pochodz膮ce od obcego mocarstwa, kt贸remu zale偶y, 偶eby na Bia艂orusi zmieni膰 rz膮d, na przyjazny temu obcemu mocarstwu, a to w celu os艂abienia i ograbienia Bia艂orusi.

Na pewno, jednym z tych mocarstw, przekupuj膮cych zdrajc贸w, jest Polska.

Je艣li jest inaczej, to prosz臋 o wyra偶enie swojego zdania. Miejcie jednak na uwadze to, 偶e jakie艣 inne obce mocarstwo, np. Rosja, by膰 mo偶e przekupuje cz艂onk贸w polskiej partii w celu zwi臋kszenia swoich wp艂yw贸w w Polsce.

No i masz oczywi艣cie s艂uszno艣膰. Na tym szczycie knute s膮 intrygi maj膮ce w zamiarze pozbawi膰 Bia艂oru艣 samodzielno艣ci. Ten bia艂oruski "opozycjonista" uczestnicz膮cy w tym spisku przeciw niezale偶no艣ci swojej ojczyzny, to sprzedawczyk. A wi臋c sk膮d te twoje mieszane uczucia?

--
Kapitalizm jest chorob膮 (zaraz膮) z kt贸r膮 nale偶y walczy膰..
Instaluj膮c Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym kierunku..

Data: 2011-10-01 22:07:31
Autor: Bogdan Idzikowski
Opozycjonista po powrocie z Polski: Zatrzymali mnie i bili

U偶ytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisa艂 w wiadomo艣ci news:j67l2g$6h3$1news.onet.pl...

Bo Polska w tym uczestniczy.

--
J. Kaczy艅ski - "musimy uzyska膰 w艂a艣ciw膮 odpowied藕"

Data: 2011-10-01 23:28:52
Autor: boukun
Opozycjonista po powrocie z Polski: Zatrzymali mnie i bili

U偶ytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci news:4e877305$0$2440$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Co wi臋cej , wiedzie w tym prym... i finansuje rewolucyjne ruchy...

boukun

Opozycjonista po powrocie z Polski: Zatrzymali mnie i bili