Oppdal w maju

Data: 2009-03-10 08:57:12
Autor: Pan Łoś
Oppdal w maju
Witam. Mam pytanie. Czy ktoś był w Oppdal początkiem maja?? Czy w okolicznych
górach w tym czasie leży jeszcze dużo śniegu?? Mam okazję się tam wybrać w
pierwszej połowie maja i chciałbym pochodzić po okolicy.

Raczej spodziewałbym się jeszcze śniegu. I to nie tylko tego leżącego, ale być może i sypiącego.
Tak naprawdę to w maju możesz spodziewać się wszystkiego w wyższych partiach Oppdal czy innych podobnych gór.

Pan Łoś.

Data: 2009-03-10 19:41:02
Autor: Krzychu
Oppdal w maju
[...]

No tak. Maj to zawcześnie na "suche chodzenie", więc chyba sobie podaruje to Oppdal. Może innym razem...

Data: 2009-03-11 09:01:08
Autor: Pan Łoś
Oppdal w maju
[...]

Ależ nie rezygnuj! :) Ale może spróbuj gdzieś niżej, może Rondane? Takie piękne góry.

A w najgorszym wypadku Nordmarka albo jakiekolwiek pagórki bliżej granicy ze Szwecją - tam powinno być już cieplej, chociaż jak to w Finnskogen, same bagna i torfowiska, więc jeśli odmarzną w maju, to sucho też nie będzie :)

Pozdrawiam,
Pan Łoś.

Oppdal w maju