Oprawczynie w habitach.

Data: 2009-07-31 18:24:38
Autor: pulsar
Oprawczynie w habitach.
Jarek - akwizytor z Jasnej Góry napisał(a):
W domu dziecka "Jutrzenka" prowadzonym przez Zgromadzenie Sióstr Maryi Niepokalanej w Bardzie na Dolnym Śląsku mieszka około 40 dzieci. Miejsce, które dzieciom pokrzywdzonym przez los powinno dać schronienie, okazało się miejscem tortur. Prokuratura wszczęła postępowanie w sprawie psychicznego znęcania się nad wychowankami.

No cóż, zwyczajny katolicyzm... znam to...
przykro wspominać. Komentarze do tego
tekstu dobrze ilustrują stan rzeczy...

--
pulsar

Data: 2009-08-01 02:23:27
Autor: ColgatesBilly
Oprawczynie w habitach.
"pulsar" <galaktyka@dm.eu> wrote in message news:h4v4ne$s5v$1news.interia.pl...
[...]

'
To mozeby tak... bajecznie utuczona i bogata Agora + GW
zaczely prowadzic jakas dzialanosc charytatywna
i daly nam, dobry przyklad ?
( Rabinki mile widziane ;)

Kol

Data: 2009-07-31 22:44:31
Autor: Antenka

Data: 2009-07-31 22:54:41
Autor: Antenka
Oprawczynie w habitach.
> [...]

'
To mozeby tak... bajecznie utuczona i bogata Agora + GW
zaczely prowadzic jakas dzialanosc charytatywna

Propozycja dla agory i Szechtera - możecie wesprzeć ów dom i
przeprowadzić generalny remont m.in. modernizację łazienek, dobudować
nowe, przestrzenne sale dla wychowanków.
Oczywiście siurek nie wspomniał zasadniczej rzeczy, że w domu tym
przebywają dzieci upośledzone umysłowo, z patologicznych rodzin,
depresyjne. Dzieci gadają różne rzeczy, lubią konfabulować, zmyślają z
różnych powodów. A wychowawca chyba nie skłamał, kiedy powiedział, z
jakiego środowiska pochodzą i o braku miłości ich biologicznych
rodziców, mentów społecznych - gdyby było inaczej te dzieci nie
przebywałyby w sierocińcu.

Antenka

Data: 2009-08-01 10:59:30
Autor: Roman Rumian
Oprawczynie w habitach.
Panie Krzysztofie,

ColgatesBilly pisze:
(...)
No cóż, zwyczajny katolicyzm... znam to...
przykro wspominać. Komentarze do tego
tekstu dobrze ilustrują stan rzeczy...

to jest zwyczajne załgane i bezpodstawne uogólnienie wrogów katolików, ale nie wiedziałem, że Panu te tanie propagitki żydokomusze leżą ...

Roman Rumian

Data: 2009-08-01 11:31:32
Autor: pulsar
Oprawczynie w habitach.
Roman Rumian napisał(a):

to jest zwyczajne załgane i bezpodstawne uogólnienie wrogów katolików, ale nie wiedziałem, że Panu te tanie propagitki żydokomusze leżą ...

Nie zrozumiałeś co napisałem,
znam to z autopsji. Z autopsji,
rozumiesz? Propagitkom nie ulegam,
czy to żydowskie, komusze, czy
katolickie, jedna wielka ściema...
wszędzie widzicie wrogów.

--
pulsar

Data: 2009-08-01 12:53:59
Autor: Roman Rumian
Oprawczynie w habitach.
Panie 'pulsar',

pulsar pisze:
Roman Rumian napisał(a):

[...]

No i co z tego, że Pan to znasz z autopsji ?
Załóżmy, że Panu wierzę.
A znasz Pan z autopsji resztę 'przypadków' ?
Bo ja znam, też z autopsji same pozytywne przykłady.
To mi teraz Pan napisz, które autopsje są decydujace ?

To oczywista manipulacja: wziąć jeden z tysiąca przypadek i propagandowo nałgać, że tak jest w pozostałych 999 przypadkach.
Dotarło ?

I czy ja, np. moge napisać, że cała reszta bliskiej i dalszej pańskiej rodziny to takie 'pulsary' ?

Roman Rumian

Data: 2009-08-01 13:43:16
Autor: pulsar
Oprawczynie w habitach.
Roman Rumian napisał(a):

[...]

Znam kilka przypadków, również z opowieści
ludzi, którym wierzę, ale OK!, masz może
więcej racji niż ja... do mnie dotarło.
Jednak trzeba pisać o jednostkowych przypadkach
by te, nie mnożyły się w setki... z powodów
różnych -izmów, komunizmów, katolicyzmów,
faszyzmów, itp. Dotarło?

--
pulsar

Data: 2009-08-01 14:50:44
Autor: ColgatesBilly
Oprawczynie w habitach.
"Roman Rumian" <rumian.wytnij.@agh.edu.pl> wrote in message news:h51067$u95$1news.agh.edu.pl...
Panie Krzysztofie,

ColgatesBilly pisze:
(...)
[...]

A jakiz to Pan perforuje czytnik, bo odpowiedzial byl Pan na
post PULSARA, a moj brzmial co nastepuje: (samoCytuje)....

To mozeby tak... bajecznie utuczona i bogata Agora + GW
zaczely prowadzic jakas dzialanosc charytatywna
i daly nam, dobry przyklad ?
( Rabinki mile widziane ;)

(P) Kol

PS z katolicyzmem to ja jednak dyskutuje na wyzszym poziomie
wtajemniczenia i z.... innych pozycji ;)

Oprawczynie w habitach.