Oprocenowanie bedzie spadac ??

Data: 2012-10-01 10:09:31
Autor: MałMI
Oprocenowanie bedzie spadac ??
Własnie w radiu słyszałam ze oprocentowanie lokat ma ostro poleciec w dół...prawda to ?? Jak myslicie ??

Data: 2012-10-01 02:48:03
Autor: Piotr Hołda
W dniu poniedziałek, 1 października 2012 10:09:45 UTC+2 użytkownik MałMI napisał:
Własnie w radiu słyszałam ze oprocentowanie lokat ma ostro poleciec w dół...prawda to ?? Jak myslicie ??

WIBOR już maleje. Inflacja rzekomo spadła. A raczej spadł ten wirtualny wskaźnik podawany przez GUS. Banki próbują łapać depozyty "na zapas".

Data: 2012-10-01 11:56:50
Autor: SQLwiel
W dniu 2012-10-01 11:48, Piotr Hołda pisze:
[...]

Tzn?
Bo "na zapas", to banki mogłyby łapać depozyty na poniżej-rynkowy %, a to mi jakoś nie bangla...
Ja tam widzę tendencję przeciwną. Klony dobiły do 6.6 bez łaski, a Mille macha siódemką na patyku...

--

Dziękuję i pozdrawiam.   SQLwiel

Data: 2012-10-01 04:27:04
Autor: Piotr Hołda
W dniu poniedziałek, 1 października 2012 11:56:47 UTC+2 użytkownik SQLwiel napisał:

> [...]

Ja tam widzę tendencję przeciwną. Klony dobiły do 6.6 bez łaski, a Mille macha siódemką na patyku...

Na zapas bo po obniżce % kasa popłynie szerszym strumieniem na giełdę. To co się uda zamrozić na lokatach, zostanie w bankach.

Data: 2012-10-01 10:15:43
Autor: pawlin
W dniu 2012-10-01 10:09, MałMI pisze:
Własnie w radiu słyszałam ze oprocentowanie lokat ma ostro poleciec w
dół...prawda to ?? Jak myslicie ??

podobno RPP obnizy stopy procentowe o 0.5 p. p. w tym miesiacu co spowoduje spadek oprocentowania lokat

Data: 2012-10-01 10:17:29
Autor: MałMI
Oprocenowanie bedzie spadac ??
Czyli jak jest np 5,8 to bedzie 5,3 ? Co oni robia... szok

Data: 2012-10-01 10:21:07
Autor: pawlin
W dniu 2012-10-01 10:17, MałMI pisze:
Czyli jak jest np 5,8 to bedzie 5,3 ? Co oni robia... szok

dokladnie a oprocentowanie kredytow wzrosnie o 2 p. p.

Data: 2012-10-01 10:51:44
Autor: MałMI
Oprocenowanie bedzie spadac ??
Ale to tylko w tym miesiącu ? Czy juz zawsze tak bedzie? Bo mnie załamali

Data: 2012-10-01 10:58:01
Autor: pawlin
W dniu 2012-10-01 10:51, MałMI pisze:
Ale to tylko w tym miesiącu ? Czy juz zawsze tak bedzie? Bo mnie załamali

zazwyczaj jest seria obnizek wiec pewnie przez najblizsze miesiace tak bedzie

Oprocenowanie bedzie spadac ??