Oprocentowanie

Data: 2009-12-12 17:00:15
Autor:
Oprocentowanie
Czy banki podwyższą stopy procentowe w 2010 roku?.

Data: 2009-12-12 20:13:59
Autor: kashmiri
Oprocentowanie
x@x.pl <x@x.pl> had the courage to write:
Czy banki podwyższą stopy procentowe w 2010 roku?.

Banki w Indonezji w odniesieniu do chińskich juanów: najprawdopodobniej nie.

:P

Data: 2009-12-12 19:44:21
Autor: Adam Sito
Oprocentowanie
> Banki w Indonezji w odniesieniu do chińskich juanów: najprawdopodobniej nie.

Ale bank Tadżykistanu ma podnieść oprocentowanie rocznych bonów skarbowych w somoni.

--
AS

Data: 2009-12-12 23:31:33
Autor: Feromon
Oprocentowanie

Użytkownik <x@x.pl> napisał w wiadomości news:hg0fb0$31l$1nemesis.news.neostrada.pl...
Czy banki podwyższą stopy procentowe w 2010 roku?.

Zepsuła Ci się szklana kula?

Feromon

Data: 2009-12-13 09:02:35
Autor: Valdi
Oprocentowanie
"Feromon" news:hg168p$e8b$1nemesis.news.neostrada.pl

> Czy banki podwyższą stopy procentowe w 2010 roku?.

Zepsuła Ci się szklana kula?

Moja działa, dlatego wszystkim zainteresowany przekazuje to co mi
przekazała, a dodam że moja szklana kula nigdy nie dała d... i to co
przepowiedziała zawsze się sprawdzało. Mianowicie w przypadku stóp
procentowanych w 2010 moja szklana kula mówi: "banki w 2010 mogą stopy
podwyższać, obniżać bądź zachować je na niezmienionym poziomie" :)

Miłej niedzieli.

Oprocentowanie