Oprocentowanie lokat- dlaczego ludzie postępuja głupio

Data: 2011-11-05 00:21:43
Autor: george
Oprocentowanie lokat- dlaczego ludzie postępuja głupio

<wiesian@NOSPAM.gazeta.pl> wrote in message news:j90js6$f8u$1inews.gazeta.pl...
Witam

MAm pytanie teoretyczne ale bardzo mni nurtuje.

Otóż w szkole na lekcjach ekonomii czy przedsiębiorczoścvi uczyli mnie że
człowiek zawsze postępuje racjonalnie tzn. zawsze woli mieć więcej niż mniej.

No i tu mam zgrzyt bo jaki w takim razie jest sens istnienia takich banków
albo takich lokat w bankach których oprpcentowanie wynosi obecnie 2,5 % lub 3
% jak np. w PKO BP czy Pekało Sa. Ludzie powinni je omijać szerokim łukiem - a
z tego co wiem to te słabe banki mają mnóstwo oszczędności.

Czy w związku z tym Polacy postępują nieracjonalnie albo inaczej są głupi?

--

ja dam Ci 10%. Załozysz u mnie depozyt min 50k?
Gwarantuje koniem.

george

Oprocentowanie lokat- dlaczego ludzie postępuja głupio