Oprocentowanie lokaty drużynowej w IB

Data: 2014-06-14 21:11:40
Autor: bi123
Oprocentowanie lokaty drużynowej w IB
W dniu sobota, 14 czerwca 2014 17:14:47 UTC+2 użytkownik Marek napisał:
Pamiętam, że zostało złożonych sporo wniosków na "Lokatę drużynową", co pozwoliło ustawić oprocentowanie tej lokaty powyżej 3,6%. Nie wiem na jakim poziomie się procent ostatecznie ustawił ale niepokoi mnie to, że moje wnioski (jeszcze nieopłacone) są widoczne jako lokaty na 3,6%. Czy bank w chwili opłacenia wniosku podnosi to oprocentowanie?

Tak. Do 3,8%.

-- Marek

Data: 2014-06-16 00:55:08
Autor: mrobak
W dniu niedziela, 15 czerwca 2014 06:11:40 UTC+2 użytkownik bi...@o2.pl napisał:
> [...]

> Pamiętam, że zostało złożonych sporo wniosków na "Lokatę drużynową", co > > pozwoliło ustawić oprocentowanie tej lokaty powyżej 3,6%. Nie wiem na > > jakim poziomie się procent ostatecznie ustawił ale niepokoi mnie to, że > > moje wnioski (jeszcze nieopłacone) są widoczne jako lokaty na 3,6%. Czy > > bank w chwili opłacenia wniosku podnosi to oprocentowanie?

w bankusmart macie 4% bez żadnych warunków i opłacań

konto zakłada się w 2 dni robocze - przelewem z innego banku (jak w optimie)

Oprocentowanie lokaty drużynowej w IB