Oprocentowanie na dziennych

Data: 2010-10-08 14:47:07
Autor: orcio
Oprocentowanie na dziennych
Takie udało mi się znaleźć jest jeszcze coś wartego uwagi?

http://openonline.pl
3m - 4,85%
6m - 5%
12m - 5,25%

http://www.meritumbank.pl
3m - 4,50%
6m - 4,75%
9m - 4,90%
12m - 5,25%

http://www.fmbank.pl
3m - 4,20 %
6m - 5,00 %
9m - 5,00 %
12m - 5,30 %

http://www.polbank.pl
5,00%

http://www.eurobank.pl
4,05%

http://www.getinbank.pl/
3m - 4,86%
6m - 4,86%
12m - 5,02%

orico

Data: 2010-10-08 15:21:55
Autor: pawlin
W dniu 2010-10-08 14:47, orcio pisze:
[...]

http://www.toyotabank.pl/
plan depozytowy + 19:

1 dzien 4%
2 dni 4.4%
3 dni 4.6%

orico

Data: 2010-10-08 11:28:21
Autor: Mindek
Oprocentowanie na dziennych
Według mnie najlepsza oferta jak komuś limity wskoczyły i ni chce
mrozić kasy.

Rachunek Bankowości Osobistej w Polbanku, >75k PLN

zwykły rach, kasa na żądanie a oprocentowanie WIBOR 1M(3.6%) + 2.05%5.65% brutto czyli 4.57% netto

koszt rach to 14pln, ale i tak się opłaca.

Data: 2010-10-08 20:44:19
Autor: Tomasz Chmielewski
On 08.10.2010 20:28, Mindek wrote:
[...]

Chyba, ze ktos nie wybiera sie w najblizszym czasie do Grecji ;)

--
Tomasz Chmielewski
http://wpkg.org

Data: 2010-10-08 20:57:04
Autor: neoniusz
W dniu 10-10-08 20:28, Mindek pisze:
[...]

Hmm, jak najlepsza?  WIBOR 1M(3.6%) + 2.05% dostajesz dopiero powyzej 10000zl na koncie. Do 10000 jest samo 2,05%. Miesieczna kapitalizacja i 14zl za prowadzenie. I to jest super oferta?
To juz lepiej mocno oszczedzajace.
Zalozylbym, gdbyby nie to, ze nie mam juz zaufania do greckich bankow.

Data: 2010-10-08 12:22:48
Autor: Mindek
On 8 PaĽ, 20:57, neoniusz <n...@joemonster.org> wrote:
> [...]

To juz lepiej mocno oszczedzajace.
Zalozylbym, gdbyby nie to, ze nie mam juz zaufania do greckich bankow.

Oczywi¶cie założenie numer 1, lubię greckie i drugie założenie, dla
większych ¶rodków(wszystkie mocno oszczędzaj±ce w limitach
wykorzystane), oprocentowanie przy 75k na tym rachunku po opłacie i
tak jest lepsze niż np EB.

Data: 2010-10-08 12:26:32
Autor: Mindek
Oprocentowanie na dziennych
czyli dla ¶rodków od 180k bez mrożenia kasy na dłużej to najlepsza
oferta(czę¶ć na mocno oszczędzaj±cych), reszta na bankowo¶ci
osobistej.

Jak wiadomo polbank szuka parntnera dla polskiego oddziału(wtedy
powstałby bank w polsce jako spółka). Tylko czy wtedy utrzymaj± takie
%?

Data: 2010-10-08 22:08:41
Autor: Krzysztof

"orcio" <orci0@op.pl> wrote in message news:i8n3sm$uhs$1news.onet.pl...
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
dla meritum masz bledy, powinno byc tak:
3 miesiÄ…ce 4,60%
5 miesiÄ…ce 4,40%*wycofane
6 miesięcy 4,75%
9 miesięcy 5,00%
12 miesięcy 5,35%
15 miesięcy 5,30%*wycofane
18 miesięcy 5,40%
24 miesiÄ…ce 5,50%
http://www.meritumbank.pl/binsource/f/15/53/2/bin_C3PO1454e092aa5f007415532.BINARYOBJ_FILE.PL.1.0.0/Komunikat_lokaty_SBE.pdf

Data: 2010-10-11 10:05:16
Autor: xbartx
Dnia Fri, 08 Oct 2010 14:47:07 +0200, orcio napisał(a):

Takie udało mi się znaleźć jest jeszcze coś wartego uwagi?

Tutaj masz co miesiąc pełne zestawienie:

<http://droga-do-wolnosci.blogspot.com/2010/10/lokaty-i-konta-bez-belki-
pazdziernik.html>

--
xbartx