[mBank] Oprocentowanie negocjowalne

Data: 2011-06-19 01:20:03
Autor: MK
[mBank] Oprocentowanie negocjowalne
Mam troche kasy na lokatach jednodniowych w mBanku, ale oprocentowanie
ich w stosunku do inflacji jest coraz bardziej niekorzystne. Czy ktos
z Was probowal juz negocjowac oprocentowanie lokat w mBanku?
Zastanawiam sie przy jakich kwotach mozna uzyskac rozsadne warunki...

MK

Data: 2011-06-19 09:17:05
Autor: xbartx
Dnia Sun, 19 Jun 2011 01:20:03 -0700, MK napisał(a):

[...]

Ja się nie spotkałem ale kto wie - może i można ale nigdy nikt nie pytał ;)
Do dzisiaj OF ma całkiem niezła ofertę na 3 m-c, więc może cześć tam wrzucić.

Data: 2011-06-19 12:26:55
Autor: Bogdan B.
W dniu 2011-06-19 11:17, xbartx pisze:

Czy ktos z Was probowal juz negocjowac oprocentowanie lokat w mBanku?

Z kim tam można negocjować, bo chyba nie z mLinią?

Data: 2011-06-19 10:30:25
Autor: xbartx
Dnia Sun, 19 Jun 2011 12:26:55 +0200, Bogdan B. napisał(a):

Z kim tam można negocjować, bo chyba nie z mLinią?

Są przecież jacyś opiekunowie klienta czy jak oni się tam zwą. Poza tym pamiętam, że ktoś kiedyś pisał na grupie, że otrzymał możliwość wypłaty ze wszystkich bankomatów za free bez ponoszenia opłaty, więc coś tam można.

Data: 2011-06-19 03:51:00
Autor: MK
On 19 Cze, 12:30, xbartx <b...@hashzero.net> wrote:

[...]

Ja pisalem :). Osoby, ktore maja stale wplymy maja przydzielonego
doradce, czy sie pisze, czy dzwoni to kieruja do niego, a jak
niedostepny to proponuja, ze oddzwoni.

MK

Data: 2011-06-19 15:50:57
Autor: Bogdan B.
W dniu 2011-06-19 12:51, MK pisze:

Ja pisalem :). Osoby, ktore maja stale wplymy maja przydzielonego
doradce, czy sie pisze, czy dzwoni to kieruja do niego, a jak
niedostepny to proponuja, ze oddzwoni.

A jak z kompetencjami takich prywatnych doradcĂłw?
Bo moje doświadczenia z bankami marmurkowymi są takie, że to wiele
hałasu o nic (co prawda było to dość dawno)?

Data: 2011-06-19 07:18:05
Autor: MK
Oprocentowanie negocjowalne
On 19 Cze, 15:50, "Bogdan B." <goodb...@rocketmail.pl> wrote:

A jak z kompetencjami takich prywatnych doradców?
Bo moje doświadczenia z bankami marmurkowymi są takie, że to wiele
hałasu o nic (co prawda było to dość dawno)?

Nie mialem (na szczescie) wielu okazji zeby sprawdzic. Preferuje
samoobsluge. To co moge powiedziec, ze nie staraja sie nachalnie
sprzedawac produktow. Mi zaproponowano jakas strukture, poprosilem o
przeslanie maila z informacjami i powiedzialem, ze jak sie zapoznam i
bede zainteresowany to sie odezwe. Opiekun juz nie wracal do tego
tematu.
Jedyna niestandardowa rzecza o jaka poprosilem bylo zwolnienie z oplat
za wyplaty ze wszystkich bankomatow, wydali mi debit gold i zdjeli
oplaty za jej uzywanie (bez koniecznosci wykonywania transakcji
bezgotowkowych). Kiedys pytalem tez o IKE z rachunkiem maklerskich,
powolalem sie na to, ze takie prowadzi DI BRE, ale tu dostalem
odpowiedz, ze nie ma takiej mozliwosci i jak chce skorzystac to musze
sie kontaktowac bezposrednio z DI BRE.
Teraz moze sprawdze jak zareaguja na propozycje podniesienie
oprocentowania na lokacie, ale obawiam sie, ze to bedzie standardowa
lokata i zwiekszone oprocentowanie nie pokryje strat zwiazanych z
obelkowaniem...

MK

Data: 2011-06-20 01:19:51
Autor: Borys Pogoreło
Dnia Sun, 19 Jun 2011 15:50:57 +0200, Bogdan B. napisał(a):

A jak z kompetencjami takich prywatnych doradców?
Bo moje doświadczenia z bankami marmurkowymi są takie, że to wiele
hałasu o nic (co prawda było to dość dawno)?

 Znajomy robi w mBanku spore obroty (spore w sensie setki tysięcy
miesięcznie) i nie narzeka na swojego doradcę. Nawet ostatnio mi pisał, że
niestety tamten odchodzi i nie wie kogo teraz dostanie. Wiec są i
kompetentni, tylko pewnie oddelegowani w pierwszej kolejności do tych
zamożniejszych.

 I jeszcze BTW negocjowania: dostał raptem 0,05% więcej na jednodniowej.
Więc nie ma co liczyć na cuda.

--
Borys Pogoreło
borys(#)leszno,edu,pl

Data: 2011-06-20 15:53:43
Autor: XYZ
On 20.06.2011 01:19, Borys Pogoreło wrote:
[...]

Ale dla jakiej kwoty?

Data: 2011-06-20 17:36:49
Autor: Borys Pogoreło
Dnia Mon, 20 Jun 2011 15:53:43 +0200, XYZ napisał(a):

  I jeszcze BTW negocjowania: dostał raptem 0,05% więcej na jednodniowej.
Więc nie ma co liczyć na cuda.

Ale dla jakiej kwoty?

 Tego dokładnie nie wiem, ale pewnie kilkaset tysięcy.

--
Borys Pogoreło
borys(#)leszno,edu,pl

Data: 2011-06-19 10:33:18
Autor: witrak()
MK wrote:
[...]

Zaden problem. Trzeba mieć tylko jakieś dwa, trzy MPLN...
:-)

witrak()

Data: 2011-06-19 17:25:50
Autor: XYZ
On 19.06.2011 10:33, witrak() wrote:
MK wrote:
[...]

Powaga? Gdzie tak chętnie negocjują oprocentowanie lokat jednodniowych?

Data: 2011-06-20 15:29:37
Autor: witrak()
MK wrote:
[...]

Przepraszam, pomyliłem się o jedno zero: 20-30MPLN wystarczy by
wynegocjować 0.01% więcej ;-)

witrak()

Data: 2011-06-20 21:29:53
Autor: Tomasz Opalski
MK <macka@interia.pl> napisał(a):
[...]

Ja bym się w to nie bawił. Po co? Akurat OF, a chwilę wcześniej Meritum, sypią promocjami procentów jak z rękawa. Oprocentowanie masz o ponad procent wyższe niż promocyjne w mBanku, bez kombinowania, bez negocjacji i na dowolne kwoty.

--

[mBank] Oprocentowanie negocjowalne