[mBank] Oprocentowanie negocjowalne

Data: 2011-06-19 10:33:18
Autor: witrak()
[mBank] Oprocentowanie negocjowalne
MK wrote:
Mam troche kasy na lokatach jednodniowych w mBanku, ale oprocentowanie
ich w stosunku do inflacji jest coraz bardziej niekorzystne. Czy ktos
z Was probowal juz negocjowac oprocentowanie lokat w mBanku?
Zastanawiam sie przy jakich kwotach mozna uzyskac rozsadne warunki...

Zaden problem. Trzeba mieć tylko jakieś dwa, trzy MPLN...
:-)

witrak()

Data: 2011-06-19 17:25:50
Autor: XYZ
On 19.06.2011 10:33, witrak() wrote:
MK wrote:
[...]

Powaga? Gdzie tak chętnie negocjują oprocentowanie lokat jednodniowych?

Data: 2011-06-20 15:29:37
Autor: witrak()
MK wrote:
[...]

Przepraszam, pomyliłem się o jedno zero: 20-30MPLN wystarczy by
wynegocjować 0.01% więcej ;-)

witrak()

[mBank] Oprocentowanie negocjowalne