Oprocentowanie walut w bankach dostępnych dla polskich rezydentów

Data: 2020-11-23 02:36:28
Autor: witrak()
Oprocentowanie walut w bankach dostępnych dla polskich rezydentów
Ostatnio wyczytałem, że mimo krańcowo niskich w Polsce stóp procentowych lokat walutowych, strata na inflacji dla walut jest znaaacznie mniejsza niż dla złotówek. W związku z tym zacząłem poszukiwać w miarę wygodnych lokat walutowych. Ponieważ jednak - podobno - poza granicami zdarzają się lokaty korzystniejsze niż walutowe w kraju, zastanawiam się, w jakich to bankach polski rezydent ma szanse założyć lokatę (choć niekoniecznie konto) w EUR czy USD zdalnie.
Wiadomo, że w N26 nie ma lokat. Czy znacie jakieś odpowiednie banki?

witrak()

Oprocentowanie walut w bankach dostępnych dla polskich rezydentów