Oprogramowanie DVD W

Data: 2013-11-11 20:58:25
Autor: 2late
Oprogramowanie DVD W
Mam laptopa, 6-cio letni Acer. Po ostaniej reinstalacji nawet nie instalowalem Nero bo przez ostanie 5 lat uzywam duzych dyskow i nie wypalilem ani jednej plyty. Teraz nagle potrzebuje zrobic sobie obraz plyty DVD a nie bardzo chce mi sie cokolwiek instalowac. Mam windows XP ktory ma jakies oprogramowanie wbudowane. Znaczy ze jesli przeciagne  na DVD plik chce mi go wypalic ale ze nie mam dysku, to nie moge zrobic kroku dalej. Jak sie dostac do tego oprogramowania zeby zrobic obraz dysku i potem podlaczyc go za pomoca Demon tools?

Data: 2013-11-11 23:08:27
Autor: Mr. Misio
Oprogramowanie DVD W
Użytkownik 2late napisał:
[...]

Pozdrawiam

JEdnak polecalbym imgBurn - pokochasz :)

Data: 2013-11-11 23:57:46
Autor: 2late
Oprogramowanie DVD W
On 11/11/2013 22:08, Mr. Misio wrote:

JEdnak polecalbym imgBurn - pokochasz :)

Dzieki. Sciagnalem i jutro wyprobuje. :)

I wszystkich zniesmaczonych przepraszam za NTG.

Data: 2013-11-11 23:52:15
Autor: Radosław Sokół
Oprogramowanie DVD W
W dniu 11.11.2013 21:58, 2late pisze:
Mam laptopa, 6-cio letni Acer. Po ostaniej reinstalacji nawet nie instalowalem Nero bo przez ostanie 5 lat uzywam duzych dyskow i nie wypalilem ani jednej plyty. Teraz nagle potrzebuje zrobic sobie

Problem jest programowy, a nie sprzętowy.

http://www.ntg.prv.pl/

FUT: pl.comp.os.ms-windows.winnt

| RadosĹ‚aw Sokół  |  http://www.grush.one.pl/              |

Oprogramowanie DVD W